pete2 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Cannondale Malli: F600 + greencycle 500W takam. Lyhyt kuvaus: Itse sähköistetty setti Rungon koko: XL Moottorin teho: 500W Kuvaus: Pyörän runko 2000 luvun alusta ja ollut vähällä käytöllä 2018 asti, jolloin sähköistin sen. Pyörän olen ostanut uutena, samoin kuin sähköistys sarjan. Alla kuvausta mitä pyörään on vaihdettu kun sähköistin pyörän: - deoren hydraulilevyjarrut 180mm 2 sylinteriset männät - ohjaustanko vanhan suoran tilalle - uudet vaihdevaijerit, jotka ei jäädy talvella. Vanhat avonaiset jäätyi. - uusi etuvanne levyjarrujen vuoksi - uudet lokarit - jousitettu pysty putki satulalle. Alkuperäinenkin on tallessa. - etuiskarin huolto, uudet öljyt, tiivisteet - uus takapakka - takavanne jossa moottori 500W ja vahvemmat pinnat - ohjausboxi ja sille kotelo - mittari yksikkö, peukalo Kaasu, jarrukahvat vaijeri jarruille joissa tunnistimet - erilliset jarrutunnistimet hydraulijarruille Muuta tietoa Takavaihtaja deore Etuvaihtaja deore lx Kammet deore xt Rungolla elinikäinen takuu Mukaan saa Vanhat v jarrut Talvi nastarenkaat eteen ja taakse Kesä kumeja on jotain ylimääräisiä Lisäksi jos kiinnostaa niin voidaan myös keskustella alkuperäisistä vanteista ja renkaista erilliseen hintaan.. Lukko ei myöskään kuulu hintaan.. Hinta: 900€ / tarjouksia voi ehdottaa Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: [email protected] 0408237563 Muokattu: 15. Heinäkuuta, 2020, käyttäjä: pete2 Hinta päivitetty ja tietoihin päivitetty pelkän sähkösarjan myynti mahdollisuus.
pete2 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2020 Hintaa päivitetty.
pete2 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Hinta päivitetty ja pelkän sähköistyksen osto myös mahdollista.
pete2 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Hinta päivitetty..
Hollegeri Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2020 Vieläkös tämä on vapaana? Minulla vois olla tarve pelkälle tuolle sähköistussarjalle. Akkukin minulla olisi valmiina, eikös tuo ole se 36v järjestelmä? Onko sinulla akkukin kaupan? Toki se sinun kannattaa yhdellä kertaa myydä jos on..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään