KokkoPena Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2020 Merkki: White Malli: SC Lite FF 15 Lyhyt kuvaus: Miesten hybridipyörä Rungon koko: 23" Kuvaus: Myynnissä kesäkuussa 2015 hommattu miesten fillari. Ensimmäisen 2 vuoden aikana ajoa tuli noin 300-400km, seuraavan vuoden aikana 30-40km, ja viimeisen vuoden aikana noin 3-4km. Tässä myös syy myyntiin. Pyörä huollettu 2 kertaan kovimpien ajojen aikaan (ensihuolto 4kk oston jälkeen, toinen huolto kumien vaihto yms hienosäätö kesällä 2017). Runko on todennäköisesti 23" (en löytänyt rungosta mainintaa, kaupan kuitissa merkintä XL-23, itse olen 194cm), renkaat 28" kumit vaihdettu kertaalleen. Shimanon palikkaa vaihteissa ja levyjarruissa, Deoret yms. Mukana palalukko, pulloteline, lokarit, jalka, pumpun teline (pumpun sijainti on kysymysmerkki), satulan alle tuleva pieni tasku sikäli mikäli sen löydän. Ainut varsinainen vika on vaahtomuovisten kahvansuojien kuivuminen ja halkeaminen. Uutena tästä lystistä olen maksanut 840€, laitetaan siis nyt hinnaksi kolmannes tästä. Eli hinta 280€ Ilmaiseksi en kehtaa antaa, on kuitenkin hyvä ja toimiva peli, mutta halvalla lähtee, koska pyörä on parhaillaan kun se on oikeasti käytössä. Sijainti Vantaalla Louhelassa. Kumeissa tuntu olevan ilmaa (en mielestäni omaa pumppua joka käy presta-venttiileihin, tuo omasi?), pääsee siis toteamaan kunnon oston yhteydessä. Hinta: 220€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Saa yrittää soittaa, O4513O389O, tekstari/watsapp tulee kuitenkin varmasti perille. Myös sähköposti villekokkonen(a)hotmail,fi kelpaa.
KokkoPena Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2020 Hinta päivitetty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään