jackson Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Orange Malli: P7 2019 Boost Lyhyt kuvaus: Enduro/trail Teräsrunko Kuvaus: Myynnissä 2019 Orange P7 runko. Kunto on lähes uutta vastaava, sillä käyttöä tällä on ollut lähinnä viime keväänä. Tästä aivan älyttömän kätevä runko sekä talviajeluun, että kesän hankalimmillekin poluille. Koko Orangen mitoituksella on XL, mutta on pienempi kuin esim Polen L. Itse olen 180cm. Optimi varmaan n. 178cm -> vähän kropan mittasuhteista riippuen. Runko on siis 27.5”. Clearancea on tosi paljon, joten plussarenkaat mahtuvat aika hyvin. Itse olen tät ajellut nimenomaan plussarengastuksella. Testattu myös, että 29x2.25 Ice Spiker mahtuu taakse. Kauppaan kuuluu runko, taka-akseli (boost) ja satulatolpan kiristin. Hinta: €380 sis postituksen JA HOPEN OHJAINLAAKERIN Hopen ohjainlaakeri (tapered) 60€ lisähintaan saatavilla. Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 19. Huhtikuuta, 2020, käyttäjä: jackson
jackson Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2020 Tästä unelmapyörä täpärin seuraksi tai vaikka korvikkeeksi. Sopii täydellisesti talvikäyttöön, mutta samalla kaahaa myös kesän hissimäkiä.
jackson Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2020 Ylös ja hinnan alennus!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään