Epark Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 (muokattu) Myydään Focus Raven Evo 29 vuosimallia 2018 täysjouston alta (ja rahoittamiseksi). Tästä kevyt hiilikuiturunkoinen XC-tykki alle, jolla ainakin itse pääsin innostuneesti sisään maastopyöräilyn saloihin. Pyörällä ajettu noin 1500 km pääasiassa polkuja sekä työmatkaa, myös Tahko MTB tuli läpäistyä kyseisellä pyörällä alle tavoiteajan! Pyörään ei ole tehty muutoksia alkuperäiskomponentteihin nähden. Pyörä huollettu ja hyväkuntoinen, pesty ja öljytty säännöllisesti lenkkien jälkeen. Muutamia pieniä käytönjälkiä näkyvissä kiveniskuina rungossa sekä kammissa. Huom! Kuvissa olevat lukkopolkimet eivät kuulu kauppaan vaan myyn pyörän orkkispedaaleilla. Runkokoko L (19,5"). Olen itse 186 cm ja mielestäni pyörä sopisi parhaiten n. 175-186 cm kuskille. Komponenteista: -Hiilikuiturunko -29" renkaat, Continental Race King 2,2" -Fox Rhytm 32 keula (100 mm travel) -Shimano XT vaihteisto- ja jarrukomponentit. Paino n. 12 kg. Renkaita ei ole litkutettu. Tarkemmat tiedot valmistajan sivuilta: https://www.focus-bikes.com/int/42519-raven-evo Pyörä ostettu Larun Pyörästä lokakuussa 2018 ja huollot teetetty samassa paikassa (kuitit tallessa). Hinta: 1350 €, koeajettavissa Espoossa. Kyselyt sähköpostiin esa (piste) parkko @ gmail (piste) com Muokattu: 12. Tammikuuta, 2020, käyttäjä: Epark Pyörä myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään