t-mu Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2019 Myydään tosi vähälle käytölle jääneet Enduran pitkät bibsit, joissa veden pitävä/hylkivä kalvokangas. Yläosa joustavaa, ohuempaa materiaalia ja koko alaosa softshell tyyppistä materiaalia. Lahkeissa ja edessä lyhyet vetoketjut. Koko XL Hinta 50€ Espoossa, kulkeutuu arkisin Vallilaan. 0401838995 [email protected]
Papanitro Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Heippa! Minkäskokoiselle ukolle nuo mahtavat sopia? Katselin taulukkoja ja taitavat jäädä lähtökohtaisesti 193 cm/90 kg ehkä pieneksi... T: JS
t-mu Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Moi, Minä olen 189 /80 ja muistaakseni olivat aika väljät. Voin vielä illala sovittaa ja laittaa uutta viestiä. t. Teemu
Papanitro Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Jos viitsit testata, niin kiitos. Katsoin alussa väärin eli nuohan ovat XL joten lähtökohtaisesti pitäis olla mulle passelit. Vieläpä kysyn, että ovatko siis nämä: https://roadcyclinguk.com/gear/endura-stealth-lite-biblong-waterproof-bib-tights-review.html T: JS
t-mu Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2019 Testasin äsken ja ne on mun päällä vähän liian isot joka suuntaan, joten olisi varmasti oikea koko sinulle. Joo, näyttää noilta arvostelun housuilta.
Papanitro Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2019 Vaihdan privaattipuolelle... T: JS
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään