lopen uupunut Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2019 (muokattu) Kuvaus: Upea ja hienossa kunnossa oleva hiilikuituinen maantiepyörä, paino noin 6,9kg. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 520 Authorin ilmoittama koko. Itse olen 185cm pitkä joten sopinee jonkun verran lyhyemmälle tai pidemmälle. Pyörä ostettu 3/2012 ja ostokuitti löytyy. Itse olen siirtynyt kokonaan maaston puolelle, siksi luovun tästä namusta. Eli huippuosilla ja 2x10 voimansiirrolla. Näitä ei maanteillä tule joka päivä vastaan ja erottuu massasta. -Fulcrum Racing Zero kiekot joilla ajettu vain noin 900-1100km. -Tehokkaat TRP R970SL magnesium jarrut. -Ultegra osasarja muutoin mutta keskiölaakeri ja takapakka Dura-ace. -3T hiilikuitu ohjaustanko ja stemmi. -Ritchey hiilikuitu satulatolppa. -Fizik Antares satula. Mukaan saa: -Authorin hiilikuituiset pullotelineet 2kpl. -Varaketjut. -Ultegra hiilikuitupolkimet ja käyttämättömät klossit. -Ultegra keskiö. -Sisärenkaita. Hintapyyntö: uusi kevät hinta, 1050 euroa. Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Janakkala/Turenki. Yhteydenottotapa: Tekstiviesti/Whatsappi, puh.num. 0442940925. Muokattu: 26. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: lopen uupunut Hinta
lopen uupunut Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2020 Nostellaas kun kelit alkavat oleen kohillaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään