elouel Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 MYYTY! Myydään itselleni hieman liian pieni lyhythihainen paita. Kokeiltu kerran päälle ja todettu pieneksi, kaikki lipukkeet ym. vielä kiinni paidassa. Punainen, alla olevasta linkistä tarkemmat speksit ja mitoitus. http://www.wiggle.co.uk/dhb-diffuser-short-sleeve-jersey/ Hp. 40e sis. postikulut
TKK Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 Minkä kokoinen olet? Olen kiinnostunut ostamaan paidan pois.
elouel Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2013 186 cm/87 kg E: Ja paita on minulle siis etupuolelta n. sentin liian lyhyt, ainakin omaan makuun.
elouel Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2013 Vielä myynnissä!
Vellu Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Minkä värinen paita on?Jos voisin veikata, niin punainen kuten aloitusviestissä sanotaan. Sivuilla olevan mitoituksen mukaan itellekin luultavasti juuri ja juuri liian pieni. Muuten kyllä kiinnostaisi.
jukkar Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Sokea olen, punainenhan se tosiaan.
elouel Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2013 Joo, punainenhan se. Vähän mustaa ja valkoista mukana. Laitan loppuviikosta menemään takaisin Englantiin, jos ei ostajaa löydy.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään