Ipe84 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2019 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2019 (muokattu) Hyväkuntoinen ja vähän ajettu lenkkikone. Ollut itsellä uudesta asti. Kilsoja tällä on ajettu hävettävän vähän koska ollut aina kakkos- tai kolmospyöränä mtb ja tri hommien keuliessa edelle. Tehdaskokoonpano (kaikki kampia myöten Shimano 105:sta!) kiekkoja lukuunottamatta. Kiekkoina tässä uudenveroiset Cervelo P3 ensiasennus kiekot Mavic Cosmic Elite:t. Rungon koko: 54 Hintapyyntö: 900€850€ Paikkakunta: Oulu Yhteydenottotapa: Ismo.kasma miuku gmail piste com. Muokattu: 27. Joulukuuta, 2019, käyttäjä: Ipe84 Lisätty osasarjasta tietoa.
Ipe84 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2019 Up. Ajokelit nyt parhaimmillaan
JKa_71 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2020 Hei, perheessämme saattaisi olla kiinnostusta pyörääsi. Jos edelleen kaupan ja jos voi kysyä, minkä pituinen olet ja miten runko sopi sinulle?
Ipe84 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2020 Itse olen 175cm ja mulla on pitkähkö selkä miehen mittaan nähden. Mulle pyörän koko on oikein hyvä, bikefit todistaa . Molempiin suuntiin on varaa säätää. Jos olet päälle 180cm, niin kokeilisin jo isompaakin. Jos tulee minua lyhyemmälle niin luulisin sopivan hyvin kunhan mitta vähintäänkin lähentelee 170cm.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään