Okw Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 (muokattu) Myydään pieteetillä kasattu ja todella vähän (varmasti alle 20h) ajettu Octane One Prone 29". Isoin koko, eli large. Myyn pois koska cyclocross kiinnostaa enemmän kuin maastorymistely. Osalista: Keula: Fox 34 Float Fit4 120mm Kammet: Shimano XT FC-M785 32h narrow-wide -rattaalla, keskiö BB-MT800 Vaihteet: Shimano XT RD-M786 Shadow+, SL-M780 I-spec. En muista mikä pakka, mutta vaihtajalle kelpaisi isompi kuin mitä siinä nyt on. Jarrut: Shimano BL-/BR-M615, jarrulevyt SM-RT64 180mm/160mm Kiekot: navat XT FH-/HB-M8010, kehät WTB STp i25 Ohjaamo: FSA C-40, Eastonin 90mm stemmi, suora 720mm tanko ja lukkogripit. Renkaat: Continental Race King 2,2" (taittuvat, ei tubeless) Istuinosasto: Deda Zero -tolppa, BrandX -satula, Hopen kiristin. Rungossa on sisäinen dropperivienti niille jotka sellaista kaipaa. Polkimet: Shimano PD-M424 Paino: 12,8kg Renkaat eivät ole tubeless-yhteensopivat ja ovat tällä hetkellä sisureilla. Vanteet kuitenkin ovat, joten tubelessiksi muuttaminen onnistuu renkaat vaihtamalla. Keulan olen hankkinut käytettynä, ja sillä on edellinen omistaja ajanut enemmän. Lisää kuvia: Rungon koko (lisää myös otsikkoon): Valmistajan geotaulukko. Kuvien säädöt ovat itselleni, ja minä olen 187cm. Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki / 00560. En postita. Hintapyyntö: 850€ Yhteydenottotapa: 050 xxx xxxx / yksityisviesti Muokattu: 23. Joulukuuta, 2022, käyttäjä: Okw
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään