persson Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2013 Päivitys: Lähetetty Tänään, 23:48Meni aikaisemmin uuden pyörän osto sivu suun ja jouduin lykkäämään tämän myymistä... Eli nostetaan uudelleen myyntiin. Pyörä on 2010 ostettu ja ajettu kesäisin terassille ja takaisin. Itse olen 180cm ja pyörä on sopivan kokoinen, vaihdan koska cyclocross-tyyppinen kulkine palvelee paremmin käyttötarkoitustani. Pyörä sijaitsee Helsingissä ja liikkuu sattumanvaraisesti työmatkoilla ympäri Suomea lähemmäs ostajaa. ____________________________Hyväkuntoinen fixi/sinkula myydään uuden alta pois. Pyörässä takajarru poistettu, etujarru paikallaan. Bullhorn tanko, vakio satula. Pyörä sijaitsee Helsingissä.
henkka010 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2013 Muutama kysymys: 1. Pyörän ikä?2. Pyörän kilometrit?3. Nykyisen kuskin pituus / pyörän sopivuus?4. Olisiko kuvia lähettää? => [email protected]
miikkaM Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2013 Onkos pyörä viel kaupan? 1. Pyörän ikä?2. Pyörän kilometrit?3. Nykyisen kuskin pituus / pyörän sopivuus?4. Olisiko kuvia lähettää? => [email protected]
Radmark Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2013 Moikka! Juu, kuvia olisi kiva nähdä.
persson Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2013 Meni aikaisemmin uuden pyörän osto sivu suun ja jouduin lykkäämään tämän myymistä... Eli nostetaan uudelleen myyntiin. Pyörä on 2010 ostettu ja ajettu kesäisin terassille ja takaisin. Itse olen 180cm ja pyörä on sopivan kokoinen, vaihdan koska cyclocross-tyyppinen kulkine palvelee paremmin käyttötarkoitustani. Pyörä sijaitsee Helsingissä ja liikkuu sattumanvaraisesti työmatkoilla ympäri Suomea lähemmäs ostajaa.
mphelsinki Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2013 Hei löytyiskö kuvia / pääseekö katsomaan viikonloppuna?nolla-4-nolla 3viisi3 8168
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään