Hannu S Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 Kuvaus: Specialized Demo 8 S-works , vuosimallia 2018. Ajettu kausi 2018, tänä vuonna ajokertoja noin viisi. Kaikki toimii, huollettu säännöllisesti. Pientä käytön jälkeä on kiekoissa ja kammissa, mutta runko on suojattu uudesta asti kiveniskuteipillä joten käytännössä naarmuton. Runko L-kokoinen. Ihan älyttömän hyvä pyörä, monia DH-pyöriä olen omistanut mutta tämä vie ehdottomasti voiton. Erityisesti takajousitus toimii ihan uskomattoman hyvin, yleisesti kuvailisin ajotuntumaa sanalla tasapainoinen, ei vaadi mitään erikoistemppuja missään tilanteissa. Erityishuomiona hypyissä mielestäni tosi helposti hallittavissa. Runko on L-kokoiseksi ehkä hieman pienehkö nyky-trendien mukaan, itse olen 175cm ja tuntuu sopivalta, joskin varmaan myös M-kokoinen menisi minulle varsinkin Etelä-Suomen pienissä mäissä. Sanoisin tälle L-koon rungolle pituushaarukaksi noin 175cm - 185cm. Koeajo onnistuu pk-seudulla, esim Tornikeskuksessa. Osalistaa: Keula: RS Boxxer WC Kiekot: Hope navat + DT Swiss EX471 Vaihteisto: SRAM X0 Kammet: SRAM X0 Jarrut: Sram Guide RE Renkaat: Specialized Butcher, mukaan yksi käyttämätön Maxxis Highroller Hintapyyntö: 2800 EUR. 2500EUR! Mahdollisesti myös vaihto n. 160-180mm joustavaan pyörään! Yhteydenottotapa: 050 3516052 / PM
Hannu S Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Ylös! Syystarjouksena voidaan hinnasta hieman viilata pois
Hannu S Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2019 Hep! Tiputetaan hinta 2700EUR.
Hannu S Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2019 Ylös! Vaihdokkeja voi edelleen myös tarjota, kaikki huomioidaan kunhan välirahasta sovitaan. Tiputetaan vielä saman tien hinta 2650EUR ilman ylimääräistä takarengasta.
Hannu S Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 2019 Syystarjous, 2500EUR!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään