petsku1 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 (muokattu) Kuvaus: Laitetaan takaisin myyntiin.Talven tultua laitoin nastat alle, joten tässä lumelle valmis paketti. Uuden pyörän alta Nukeproofin trailipyörä. Runko on tullut takuuna CRC:ltä loppuvuodesta 2015, kasattu ajoon kesällä 2016. Rungossa ja kammissa luonnollista kiveniskemää maalipinnassa paikka paikoin, mutta ei isompia kolhuja. Ollut minulla lähinnä traili käytössä. Bike parkissa laskut laskettavissa yhden käden sormilla. Runko: Alu kokoa L, itse 178 cm ja on ollut minulle sopiva. Keula: Marzocchi 350160 mm Takaiskari: Rockshox 130 mm joustolla Jarrut: Hope Hopetech Vaihteet: Sram X7/X9 Kiekot: Superstar components Sentinel, varalle hieman osumaa saaneet Racefacet, nämäkin ajokunnossa. Kammet: Raceface Tanko: Kore Mega Renkaat: Maxxis MinionDHF/ High roller, talveksi hyväkuntoiset Suomi Tyres nastat. Stemi: 40 mm Transition Tolppa: Rockshox Reverb Rungon koko (lisää myös otsikkoon): L Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 27.5 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Porvoo Hintapyyntö: 1100 Yhteydenottotapa: puhelimitse viesti tai whatsApp: 0505746382 Muokattu: 2. Tammikuuta, 2020, käyttäjä: petsku1 Hinta päivitetty ja uudelleen myyntiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään