JeiH Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2019 (muokattu) Tästä laatupeli kovaan ajoon. Eli myynnissä Canyon Torque EX Vertride 2013, koko M, 26" renkaat. Pyörä huippuosilla ja lisäksi asennettu hissitolppa. Siistissä kunnossa ja kaikki toimii, iskarit huollettu kerran, uudet ketjut ja mukaan uusi takarengas. Viimeiset 3 vuotta melko kevyellä käytöllä. Hinta uutena 3500 € + hissitolppa ~200 €. - Keula: FOX 36 Talas Kashima coating - Takaiskari: DHX Air 5.0 - Takavaihtaja/liipaisin: Shimano XTR - Kiekot: Mavic Crossmax SX - Kammet: Raceface SixC hiilikuitu - Hissitolppa: RockShox Reverb Rungon koko: M Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Vaasa Hintapyyntö: 1200 € Yhteydenottotapa: [email protected], 050 3343387 MYYTY! Muokattu: 26. Elokuuta, 2019, käyttäjä: JeiH Myyty
Hubbe Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2019 Minkä kokoiselle ajalle pyörä oikeen sopii ja pystytkö tuomaan yhtään lähemmäs pyörää?
JeiH Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2019 Itse olen 175cm pitkä ja sopii hyvin. Olen ehkä kokoalueen keskivaiheella. Ehkä tähän Vaasan naapurikuntiin voidaan sopia kuljetusta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään