Rosco Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2019 PYÖRÄ MYYTY Kuvaus: Myyntiin trek stache 7 vuosimallia 2016 Pyörässä kahdet kiekot, toiset bontragerin hipokiekot lineplus 29+ BOOST adaptereilla. Shimanon xt pakka 11-42. 6 pulttikiinnitys. Toiset kiekot on Sunringle mulefut 50, mitkä ovat siis tehdascompletessa mukana. Mukaan saat vielä Terrenon cake eater 29+ nastarenkaan talviajeluita varten. Näissä XD ratas ja sramin 11-42 pakka. Kiekot tällähetkellä tubeless, sisäkumit tulee mukana. Valmistajan sivulle linkki: https://archive.trekbikes.com/us/en/2016/Trek/stache_7#/us/en/2016/Trek/stache_7/details Mukaan saat myös garminin telineen, sekä polkimet. Kaikki mitä kuvissa näkyy. Alkuperäinen ostokuittikin löytyy sekä ensimmäisen huollon todistus. Jarrukahvat on vaihdettu takuuna vuonna 2018 eli nekin ovat kohtalaisen uudet. Ainiin ja tähän tulee mukaan vielä ompelijalla teetetty runkolaukku, jota en tosin itse ole koskaan päässyt kokeilemaan. Mutta kuitenkin mittoihin tehty. Osasarja on sram GX lukuunottamatta takavaihtajaa joka sram x1. Pyörässä uudet ketjut ja upouusi pakka. Myyntiin vähäisen käytön takia, kesällä ei tule ajettua ollenkaan. Mun pituus on 176cm ja tämä pyörä on sopinut täydellisesti mulle, eli sanosin + / - 5cm suuntaansa sopii. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M : 18,5 Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29+ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, sopii tulla testaamaan kallioon esimerkiksi. Hintapyyntö kannustava: 1100€ Yhteydenottotapa: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään