Shoeiman Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2019 Kuvaus: Toukokuussa 2019 uutena ostettu priimakuntoinen Cube. Ajettu muutama sata km. Ensihuolto teetetty kesäkuussa Mankkaan pyörähuollossa. Ketjut pesty lähes joka lenkin jälkeen. Runkokoko 19 joka on optimi 175-185cm kuskille. Itse olen 184cm ja pyörä on passelin kokoinen. Renkaat 29 tuumaa. 2x10 vaihdetta. Rockshox-ilmakeula, Shimano XT-vaihtaja, Shimano BR-M315 hydrauliset levyjarrut. Mukaan väreihin sopivat Cuben lokarit ja Cuben käyttämättömät orkkispolkimet sekä alaputken pitkä läpinäkyvä suojatarra. Kuvassa olevat polkimet, pullotelineet ja pumppu ei tule mukaan. Kyseessä siis tämä pyörä: https://rtech.fi/cube_attention_sl_maastopyora.html Tarvitessa kuljetus pks-seudulla järjestettävissä. Kuitit löytyy, olen ensimmäinen omistaja, ei ole pöllitty. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 19” Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29” Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Kauniainen Hintapyyntö: Yhteydenottotapa: sähköposti tommi12345 miukumauku gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään