Stube Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Myydään uuden tieltä M-koon Gambler 30 vuodelta 2014. Fillari ollut aluksi bike park-vuokrapyöränä yhden kauden (ostettu syksyllä 2014 itselle) ja siihen on kaksi kesää sitten tehty isompi keularemontti (Boxxer) R-Techissä, lisäksi viime vuonna keulaan tehty täyshuolto Bikeworxissa, lisäksi takaiskariin vaihdettu jäykempi jousi (sama mikä L-koon mallissa). Boxxerissa on tällä hetkellä jäykempi jousi, vanha jousi saattaa olla jossain tallessa vielä. Fillari on saanut reilua rymistelyä vuosien varrella joten siitä näkyy että sillä on tehty sitä mihin se on suunniteltukin. Tämä on viimeinen 26" kiekkokoossa valmistettu Gambler-malli. Arvostelu ja pyörän tarkemmat speksit täältä: https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Scott/Gambler-30,13383 Ostajalle mukaan uusia 26" renkaita ja sisäkumeja + uusi Sram X9 takavaihtaja (nämä jäävät itselleni tarpeettomiksi). Tällä hetkellä fillarissa on kiinni Zeen jarrut, ne saa 60€:lla mukaansa. Lisäksi Shimano Saintin polkimet mukaan 20€:lla. Fillari sijaitsee Tampereella tai sovittaessa Kangasalla. Voi koeajaa myös Sappeessa jos tarvetta. Yhteydenotot puhelimitse O5O3O63866 (puhelut, txt, whatsapp) tai sähköpostilla (tuomas.huikkola[ät]gmail.com). Lisää kuvia saa kysyttäessä meilillä tai whatsappissä.
Stube Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2019 Hei AaroR, vielä löytyy!
jimi N Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 Minkä kokoisella kuskilla ollut käytössä/ mahdollisesti sopii?
Stube Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 Moi Jimi, Olen itse 178cm ja mulle ollut sopiva. Toki riippuu ajotavasta ja mieltymyksistä millaista runkoa preferoi, mutta arvioisin että koko olisi sopiva 170-180cm pitkille kuskeille. t.Tuomas
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään