Jt009 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2019 Kuvaus: myydään vähän käytetyt, hyväkuntoiset Shimano SH-088L maantiekengät. Kengissä kiinni vähän ajetut Lookin harmaat klossit, ostaja saa ne halutessaan mukaan samaan hintaan. Koko (lisää myös otsikkoon): EUR 40 Hintapyyntö: 30 € Paikkakunta: Helsinki, mieluiten nouto. Halutessa voin lähettää Postilla, ostaja maksaa postituskulut. Yhteydenottotapa: YV
Sandy Island Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2019 Moi! Olisin kiinnostunut pyöräilykengistä. Nämä olisivat ensimmäiset, joten olen epävarma koosta. Kengänkokoni on 38,5, luuletko, että voisivat sopia? Yt. Sanna
Jt009 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2019 Kengät edelleen myynnissä. Lähetys onnistuu myös Matkahuollolla
amarju Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2019 Hei, voisin ottaa noi kengät. Itse olen Turussa, mutta poika asuu Helsingissä ja voisi varmaan hakea ne, kun tietäisi mistä. T. Anne
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään