samin Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2019 Myydään nurkissa vuosituhannen alusta lojunut jenkkiläisen Arrow Racingin DSS-alumiinirunko + saman merkin 24” kehät + Prime Bite SK-kumit. Runko on ollut kasattuna näytöksessä, ja siitä kulkeutui minulle. Tarkoitus oli rakentaa tästä BMX-tyylinen katu-/kikkailupyörä mut se jäi ajatuksen tasolle. Pari skraidua tarroissa varastoinnista, muuten oikein hyvässä kunnossa. Runko pitäis toimia sekä 24- että 26” -setupilla. Hinta: 50€ tai pullo hyvää viiniä/viskiä. Sijaitsee Helsingin Oulunkylässä. Kuvia: https://www.dropbox.com/sh/f7r2kvwkmhzpsw9/AABeLIsNhU0w_q6juXMFOM4Ka?dl=0
Samppa97 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Moro! Haluan ostaa pyörän. Laitatko mulle viestiä/soita niin sovitaan tarkemmin milloim sulle sopii että voin tulla ostamaan rungon. Mun puh nro 0452101073 - Samppa
samin Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2019 2 hours ago, tarja60 said: Onko runko vielä myymättä? Moi, tämä myytiin jo. Kiitos mielenkiinnosta!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään