Jipa Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2019 Kuvaus: Myydään Commencal Meta AM. Vanhahan tämä alkaa olla, mutta toisaalta suoraan ajosta. Itse olen ostanut uusia palikoita sitä mukaa kun vanhat on ärsyttäny ja nyt ainoat asiat jotka minua risoo on ajoittainen naksunta (keskiöstä?), yhden pultin kiristyksellä oleva hissitolppa jota en ainakaan itse ole saanut/uskaltanut vääntää tarpeeksi tiukalle että se pitäis asentonsa ja pienin vaihde, jonka säätö ei ole kunnossa. Jarrut pitää hyvin, mutta ilmeisesti nesteet vähissä/ilmaus ei tekis pahaa. (väärin päin renkaita vaihtaessa niin saa hetken pumppailla) Mukaan orkkisrenkaat, pari minionia ja yllätystäytteenä Continental ride tourit, joilla ajettu yksi Pirkan pyöräily. Ja muutama sisuri. Alkuperäiset palikat: Näihin nähden aiemman omistajan upgradet: jarrut: SLX stonga: Race face Atlas keulan vaimennin muistaakseni päivitetty uudempaan(?) Itse olen vaihtanut: Kiekot (2017): Superstar components Mavic Fuel 60POE Probuild Vaihteet (2018): SLX 1x11 (kammet käytettynä) (vanhan 2x10-setin saa mukaan jos haluaa) Hissitolppa (2018): TranzX Mukaan saa DMR V6-muoviflätit Rungon koko: M Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Tampere Hintapyyntö: 800 / tarjous. Uusi pyörä on jo eteisessä, älkää viitsikö mitään haistapaskatarjouksia Kaupat naamatusten Tampereella niin tiedetään mitä ollaan ostamassa tai myymässä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään