Parma78 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2013 Myydään Carraro Valles 940 Carbon maantiepyörä kokoa 56. Fillari on erittäin hyvässä kunnossa. Alla erittely mitä seuraa mukana: Runko: Carraro Valles 940 Carbon, koko 56Satula: Selle Italia Flite Titanium (ei kuvassa)Satulatolppa: PRO PLTStemmi: ZooM CF Carbon 110mmTanko: Vista Carbon 420mmKampisarja: Campagnolo Veloce Compact (50/34)Ketju: Campagnolo RecordTakavaihtaja: Campagnolo Veloce 10spEtuvaihtaja: Campagnolo VeloceKahvat: Campagnolo Centaur Power-Shift 10sp Carbon (lähes uudet)Jarrut: Campagnolo Centaur Dual-Pivot (uudet)Takapakka: Campagnolo VeloceKiekot: Fulcrum Racing 7Renkaat: Michelin Krylion CarbonPumppu: BlackburnPullotelineet: Tacx, 2kpl (ei kuvassa)Pullo: Tacks, 1kpl (ei kuvassa)Nopeusmittari: Cateye Hinta XXX€ Lisäoptioina on tarjota edullisesti pyörän mukaan:Polkimet&klossit: Time iClic2 Racer (uudet)Kammet: FSA SL-K Light Carbon STD (53/39), vähän käytetyllä ja uudella laakerisarjallaKiekot: Fulcrum Racing 3 + Veloce pakka + Conti GP4000S (uudehko satsi)Etuvaihtaja: Campagnolo Centaur 10sp CT/STD (uusi, STD kammille)Mittaristo: Sigma kadenssilla Jos ottaa kammet, etuvaihtajan ja kiekot mukaan niin asennus kuuluu hintaan. Itse olen 181cm pitkä ja mulle pyörä on aika passeli. Arvioisin että menee 177-186cm kuskille hienosti. Pyörä Klaukkalassa, tervetuloa koeajolle!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään