sandolero Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2019 Hei, mikä on rungon koko? Olen180 senttinen. Terveisin Santtu
sandolero Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Tervehdys, mikä on rungon koko? Onko ajokuntoinen vai vaatiiko huoltoa, säätöä tms? Renkaiden kunto? Santtu
trailbike Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Vastauksia kysymyksiin: myyty
sandolero Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2019 Kiitos vastauksestasi, kammet eivät vissiinkään ole originaalit? Pyörä kiinnostaa kyllä! Terv. Santtu
sandolero Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Pieni alennus deore-kammista lienee kohtuullista, tarjoan 450euroa! Toivon, että kauppa syntyy! Kaupat ensi viikon ke, to tai pe, maksu käteisellä, ja noudan sovittavasta paikasta, sopimuksen mukaan!
trailbike Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2019 Ostotarjoukseen vastattu yksityisviestillä. Minulla näkyy, ettei vastaanottaja ole lukenut yksityisviestiä. Yksityisviestit löytyvät kirjautumisen jälkeen ylälaidassa kirjekuoren kuvan takaa tai kännykällä kolmen vaakaviivan takaa.
sandolero Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 Vastauksesi ei ole tullut minulle asti!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään