MangoMeloni Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 26" , 21 vaihteinen turkoosi Gary Fisher etujousitettu maastopyörä. Juuri huollettu; jarrupalat,vaihdevaijerit, laakerit, pikalinkut, ketjut vaihdettu. Keula huollettu (o-renkaat laitettu). Lähes uudet high roller renkaat alla, mukaan myös nastarenkaat. Juomapulloteline, lokasuojatkin löytyy.Hinta: 550€/ tarjoa
timoskari Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 Runkokoko? Missä pyörä majailee?
MangoMeloni Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2013 rungon koko on 17,5", itse olen 170 cm. ja vuosimalli on 2010. pyörä majailee Savonlinnassa, mutta helppo hoitaa myös Mikkeliin tai Kuopioon.
h3nkk4 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 Moroo! Vieläkö sulla on Gary myynnissä...?
MangoMeloni Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 Kylläpä on, olisitko kiinnostunut?
h3nkk4 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Jep. Kiinnostaapa hyvinkin. Etsin itse asiassa tyttärelleni maastopyörää. Saisitko laitettua vielä tarkan mallin ja tietty mikä olisi tiukka hinta? Voi olla, jos saadaan kaupat aikaiseksi tulen hakemaan pyörän toukokuun aikana...
MangoMeloni Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 malli on Tassajara vm. 2010. ja tytöille sopivasti pinkeillä tehosteilla pedaaleista voidaan sopia, talvisin olen ajellut dual-polkimilla, kesällä ollut SPD-lukkopolkimet. olen vuoden aikana tehnyt siihen remonttia n. 300 eurolla, joten hirveesti en hintaa pysty tiputtamaan. Tiukka on 520 euroa. Joko tulet hakemaan?
lollero Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2013 Moi. Onnistuisko vaihto Nakxus Dynamite 3.5 -jäykkäperäseen maastopyörään? Vaijerilevyjarrut, alurunko, vähän kolhuja. Pari vuotta vanha. Kuljetukset hoituu.
MangoMeloni Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2013 Tämä pyörä on jo MYYTY!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään