Jami-Ossi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2013 (muokattu) MYYTY.Huippuosilla varustettu hybridi vaikka työmatkakäyttöön.Ostettu 6.7.2012 varastetun maastopyörän tilalle. Smart Safety-turva voimassa 6.7.2013 asti.Ajettu muutaman kerran töihin, yhteensä n. 100km viime kesänä.Runkokoko 20". (170–183cm kuskeille.) Olen itse tasan 180cm ja juuri passeli kooltaan minulle. 2011-malli, koska hienompi kuin 2012 sekä paremmat osat kun uudemmassa.(Vertaa osia ja ovh. hintoja, 2011 ovh on 300 euroa suurempi ja komponentit laadukkaampia)Uuden veroisessa kunnossa, renkaatkaan eivät ole kerenneet kulua.Pyörä tarkastettu varastoinnin jäljiltä ja koeajolenkki (n.4km) suoritettu. Säilytetty talven yli lämpimässä varastossa.Kauppaan kuuluu kuvissa näkyvä Basta Defender-lukko sekä siihen lisävarusteena tuleva vaijeri joka liitetäänkätevästi pyörän omaan lukkoon. Hinta: 725,-Speksit: TuotekuvausRunko: Hydroformattu 6061-alumiiniEtuhaarukka: Nishiki 6061-alumiini, D-bladeOhjainkannatin: Nishiki T-Bar integroituTakavaihde: Shimano Deore XTEtuvaihde: Shimano Deore XTKampisarja: Shimano DeoreJarrut: Shimano M505 hydrauliset levyjarrutNavat: Shimano DeoreVanteet: Linus Disc, kaksoisseinämärakennePuolat: DT Swiss ChampionRenkaat: Schwalbe City Plus 40-622, pistosuojattu, heijastinnauhaPaino: 13,5 kgMYYYTY Muokattu: 6. Huhtikuuta, 2013, käyttäjä: Jami-Ossi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään