JPL Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2019 Myyty! Tallissa on aivan liian monta pyörää, joten laitetaan myyntiin huippuluokan maantiepyörä. Rungon koko S, pystyputki C-T 52 ja Top Tube C-C 53,7 cm Specialized Roubaix SL3. Hiilikuiturunko ja keula Kammet on Ultegraa (53-39), muuten Dura-Acen osat eli etu- ja takavaihtajat, jarru-vaihdevivut ja jarrut. Tanko täyshiilikuituinen Easton EC90 Aero. Grippi Lizard Skin. Tangon kannatin hiilikuitu-alumiini Satulatolppa Specialized Carbon Satula täyshiilikuituinen Kiekot Shimanon RS80 C24. Alumiini-hiilikuitusekoitusta. Paino 1580 g parilta. Ketju Shimano Dura-Ace ja takapakka 11-28 Shimano Ultegra Kumit edessä Schwalbe Lugano, takana Contin Ultra Sport. Tämän pyörän geometria on selkäystävällinen. Ajoasento on hieman pystympi, kuitenkin pyörä on nopea. Etu- ja takahaarukassa on tilaa leveämmillekin kumeille, eli tästä saa vannejarrullisen jokapaikan pyörän rengastusta leventämällä. Specializedin etu- ja takahaarukassa on patentoitu Zertz elastomeeri, joka vähentää hyvin maantien epätasaisuuksista johtuvaa tärinää. Pyörällä on ajettu vain kuivan kelin aikana ja olen sitä huoltanut hartaudella. Kiekot menee rihtaukseen tulevana torstaina ja sitten tämä ylenmainio kulkupeli on valmis uuden omistajan seikkailuihin. Olen ajanut pyörällä n 2000 km:iä. Pyörä painaa n 7 kg. Mukaan kuvan satulalaukku, sis varasisurin, rengastyökalut yms muuta tarpeellista. Lisäksi mukaan tulee Bitsin perustraineri ja trainerikumi. Saat pidettyä talvellakin jalkojen hermotuksen kunnossa kesän fillarointeja varten. Pyörä Kuopiossa Puijonlaaksossa. Koeajo onnistuu torstaista alkaen. Alkuviikon olen työreissulla. Lisää kuvia pyynnöstä. Rungon koko (lisää myös otsikkoon):S / 52 CM Hintapyyntö: 1200 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): KUOPIO Yhteydenottotapa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään