JaakkoRa Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Pyörä myyty. Kiitos kaikille kiinnostuneille. Myydään vähän käytetty Ridleyn X-Fire cyclocross.Pyörä on ostettu Suomesta marraskuussa 2011. Sillä on ajettu vain noin1200 kilometriä. Pyörä myydään vähäisen käytön vuoksi. Olen ollutpyörään todella tyytyväinen, mutta cyclocross pyörälle ei ole enääkäyttöä (käytän vain tt- ja maantiepyörää). Kotiin ei myöskään mahdujatkossa kolmea pyörää Pyörään on tehty myös ensihuoltoasiantuntevassa liikeessä (Kivenlahden pyörähuolto). Pyörästä on pidettyhyvää huolta (huollettu ja pesty säännöllisesti). Koko settiä onsäilytetty aina sisällä. Pyörällä ei ole kaaduttu tai sillä ei olekolaroitu.Pyörän runko on kokonaan hiilikuitua ja se on uudenveroinen. Pyörässäon täydellinen Shimanon 105 osasarja (etuvaihtaja Ultegra) ja ShimanonXTR-lukkopolkimet. Muut osat ovat Ridleyn 4ZA - osia (poislukien kammet =Sram). Laadukkaat osat, jotka ovat toimineet erinomaisesti. Mukaan tulevat myös Scwalben nastarenkaat (arvo n 80€), satulalaukku(arvo n 30€), polkimet (arvo n 100€), juomapulloteline (arvo n 20€) sekäSKS:n irroitettavat lokarit (arvo n 90€). Nykyiset renkaat ovat myöshyvässä kunnossa eikä osille ole vaihtotarvetta. Lisävarusteiden arvouusina noin 320€. Tangossa on myös soittokello, joka kuuluu kauppaan.Kellon saa tarvittaessa irti.Pyörän runko on 52cm. Itse olen noin 180cm pitkä. Tämä koko sopii noin177 - 183 cm pitkälle henkilölle. Ridleyn geometria poikkeaa hiemanmuista pyöristä. Lisätietoa Ridleyn kotisivuilla:http://www.ridley-bikes.com/fi/enRidley X-Fire mallin ovh-hinta on noin 2100€. Hinta: 1350€ Lisätietoja: 040 748 0901Tuote sijaitsee Kirkkonummella. Mahdollisuus tulla katsomaan ja voidaan tarvittaessa postittaa. Voin lähettää kuvia halukkaille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään