SipeN Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Vähälle ajolle jäänyt hyväkuntoinen hiilikuitupyörä. Kuvaus: Hyväkuntoinen Marinin huippupyörä. Omassa käytössä ajettu noin 200km, ennen tätä 3500km Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 56cm Hintapyyntö: 850 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Porvoo Yhteydenottotapa: [email protected] Runko: Marin CXR T3, hiilikuitu Haarukka: Marin, hiilikuitu Satulatolppa: FSA SL-K 31.6 mm, hiilikuitu Satula: Fizik Antares Ohjaustanko: FSA Wing Pro compact ja hiilikuituinen controltechin triathlonkahva. Stemmi: Deda Vaihtajat ja kahvat: Shimano Ultegra 6700 (10 vaihdetta) Jarrut: Shimano Ultegra Kammet: Shimano Ultegra 50/34 Keskiö: Shimano Hollowtech II Kiekot: Mavic Ksyrium Elite Renkaat: Continental GP 4000 II 25 mm Hintapyyntö: 850e Paikkakunta: Porvoo
[email protected] Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Terve, SipeN ! Yritin etsia Marinin kokotaulukkoa, mutta en loytanyt. Jossain linkissa 56cm Marin Stelvio on kokoa 5-5'6 eli noin 160-166cm kuskille. Aika pieni 56cm fillariksi ! Voitko auttaa, olen kiinnostunut pyorastasi.
SipeN Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Itse olen 183cm pitkä ja minulle pyörä on sopiva, ehkä himpun liian pieni mutta ei häiritsevästi.
[email protected] Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 No hups, on se sitten 56 ☺. Ma Olen 177-8, eli saattais olla just mun kokoa. Tulen Suomeen (Sipooseen) 9 kesakuuta ja soittelen tai laittelen viestia jos sulla on pyora viela myynnissa. Kiitos vastauksestasi.
SipeN Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2019 Kiitos Jussi mielenkiinnosta, mutta pyörä vaihtoi juuri äsken omistajaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään