Jukka_K_K Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kuvaus: Myydään Cube Reaction GTC SL kevyt hiilikuiturunkoinen maastopyörä. Pyörä on erittäin hyvässä kunnossa ja sitä on huollettu säännöllisesti: pyörässä on hyvin vähän käytön jälkiä, ei juurikaan uudelle häviä (kts. kuvat). Runko: hiilikuitu, koko 20" Voimansiirto: Shimano deore XT, 3x10, 175 mm kammet Keula: FOX 32 (100 mm) float, johon vaihdettu performance series CTD fit-vaimennuspatruuna (mm. kompressiosäätö), toimii erittäin herkästi ja keulaa on huollettu säännöllisesti R-Tech:n toimesta. Virheettömät liukuputket. Jarrut: Formula RC Tune, 180 mm / 160 mm Kiekot: 26", DT SWISS, CSW MA 1.0, DT SWISS navat (QR), vanteissa ei lommoja Renkaat: Schwalbe Hans Dampf, 26x2.35, edessä trail star, takana pace star seos, siistit kyljet ja hyvin kulutuspintaa Satula: Selle Italia Polkimet: ei kuulu kauppaan Sijainti: Tampere Hintapyyntö: 600 € Yhteydenottotapa: YV tai O4O-5I8827O
Spetke Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Minkä vuotinen tämä on? Minkä kokoiselle menee?
Jukka_K_K Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2019 14 minuuttia sitten, Spetke kirjoitti: Minkä vuotinen tämä on? Minkä kokoiselle menee? Vuosimalli on 2013, mutta käytännössä pyörällä on alettu ajamaan vasta keväällä 2014. Pari viimeistä viimeistä vuotta ollut todella vähällä ajolla. Säilytetty parvekkeella. Olen itse 183 cm ja ollut ihan passelin kokoinen. Varmaan sopii muutaman sentin tuosta mun pituudesta suuntaan tai toiseen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään