Fin-76 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 (muokattu) Tunturi Supreme XT 1993, Tunturin jäykkäkeulamaasturien lippulaiva. Kokomerkintää ei taida löytyä, mutta lienee L. Itse olen pitkäjalkainen 185 pitkä ja satula mulle säädetty. Ostin pyörän vuonna 2009 ja nyt siitä on aika luopua, tarvin varastoon tilaa. Ohjaamossa Zoom stemmi ja lila Minervan häränsarvi. Jarrukahvat lisäjarrukahvoilla luonnollisesti. Täys XT vaihteisto, pikkuratas irtotettu kammista, mutta sekin löytyy. Satulatolppa on Rooxia. Pyörä ei siis ole alkuperäiskunnossa, mutta olen pitänyt sen mahdollisimman ajan hengen mukaisena poislukien esim. renkaat. Pyöräkaupoista olen haalinut tähän paljon uutta osaa, jotka siis erittäin vähän käytettyjä. Monia 'XT-cantilevereitä' en ole nähnyt, mutta osien mallisarjan mukaan tässä on! Tällä on Pirkanpyöräily, Lohjajärven ympäripyöräily & Lohjan 24h ja Sappeen Retro-DH tullut ajettua. Jos joku kokee vetoa tämmöiseen ajopeliin, niin nyt olen siitä luopumassa kohtuullisella €:n korvauksella. Fillari on MYYTY Muokattu: 2. Marraskuuta, 2020, käyttäjä: Fin-76 Off-season hinta
Fin-76 Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2020 Tulkaas nyt joku hakemaan tää A-Pron tekemä cromo-runko aktiivisempaan käyttöön mun varastosta pölyttymästä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään