Erjis Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Kuvaus: Uusi mattamusta Hiilikuituinen Gravel/Cyclo/maantierunko jossa Ultegran 10sp Di2 vaihteisto ja nestelevarit, D-A:n kammet sekä press fit keskiö. Vanteet DT Swizz R24. Sopii 170-185cm kuskille. 10sp Di2 palikat (etuv, takav, ketju, pakka) voi vaihtaa lennosta 11sp settiin jos/kun haluaa eli kahvat toimii myös kaikilla 11sp osasarjoilla. Paino kuvan kokoonpanossa 8,9kg (josta harjoituskiekot tuo kaikkinensa yli 3kg)!! Huom! runkoon menee jopa 42mm gravelkumi! Tästä nopialle aivan käsittämättömän hieno paketti!! Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 56, Reach 386mm, Headtube 145mm. Hintapyyntö: 1650€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku Yhteydenottotapa: [email protected]
nyrtsi Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Merkki ja malli vai onko runko kaukoidän kuitua?
Aino Inkeri Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2019 Samaa kyselisin ^^ mikä runko?
Erjis Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Eiköhän yli 99% kuiturungoista tule kaukoidästä. Tässä yksi karkki, jolla ei vielä nimeä, mutta tulee UCI/EN/ISO standardein hyväksytystä pajasta. Rungot testattu EN ISO 4210 mukaisesti. Kiinnostuneet voivat laittaa meiliä.
ForrestG Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2019 Jostain kumman syystä s-posti ei toimi mulla. Ei anna lähettää tai sitten en osaa. Tuo lienee vähän pieni mulle, kun olen 185 pitkä ja jalan sisämitta 90cm? Näistä pyörä asioista en todellakaan mitään ymmärrä. Harri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään