Petu Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2013 ALAMÄKIPYÖRÄILYKAUSI TULEE, JOKO SINULLA ON PYÖRÄ? Tästä ajovalmis menopeli vaativammallekin kuskille! Myytävänä YT Industries Tues DH vm. 2010 Rungon koko M Pyörässä normaaleja käytön jälkiä, kunto hyvä Osat: -Tanko Truvativ Boobar 760mm -Stemmi Truvativ Holzfeller 50mm -Tupit ODI -Keula 2010 Boxxer TEAM ilmajouseen päivitettynä -Takaiskari RS Vivid 5.1, mukaan saa 400, 450 ja 500 jouset. -Jarrut Avid Elixir CR, mukaan yhdet uudet palat -Kammet ja keskiö Shimano Saint, mukaan Truvativ husselfelt kammet -Ketjunohjuri E13 LG1+ -Polkimet Crankbrothers 5050 -Satula Ritchey -Vaihtaja ja vipu Sram x9 -Takarataspakka 9 lehtinen Sram PG970 DH pakka -Kiekot Alexrims Supra tai Sunrims Singletrack Maxxis minioneilla Mukaan tulee varaosia ja jotain muuta pientä. Öljyt vaihdettu säännöllisesti keulaan ja takaiskariin. Viimeksi syksyllä. Itse olen 176cm pitkä ja pyörä ollut suht passelin kokoinen minulle. Valmiiksi tingitty hinta 1500€, ei vaihtoa. Jos alkoi kiinnostamaan, kysele puhelimitse tai sähköpostilla lisää! Nouto tai matkahuolto, kulut ostajan piikkiin. Puhelin 0405640171 Petu s-posti petupatujapotu (ät) gmail.com
Petu Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2013 Kevät lähestyy, tästä mäkipyörää uuteen kotiin!
Petu Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2013 Pyörä puunattu ja keulassa tuoreet öljyt. Tästä kisavalmis menopeli tulevaan kauteen!
trt161 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2015 Saisiko lisää kuvia ja kävisikö vaihto kun ei ole oikein kauppa käynyt?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään