Jonna Toikko Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Kuvaus: GX Pro Ane 18 uuten 2018 kesällä ostettu, siisti ja moitteetta toimiva. Itse olen 164cm, on säätövaraa tod.näk +- 10cm. Olen ajanut tällä 750km. Kombipolkimet ja vesipulloteline kuuluvat hintaan. Ei kaaduttu, moitteeton ja täysin toimiva. Jarru: Hydrauliset levyjarrut Renkaan koko: 28 Osasarja (paras komponentti): Shimano Tiagra Materiaali: Alumiini Haarukka: Hiilikuituhaarukka Vaihteiden määrä: 20 Käyttäjäryhmä: Naiset Naisten gravelpyörä, alaspäin kaareutuva ohjaustanko ja hyvä ajoasento. Hyvin varustettu jokapaikanpyörä, omiaan sorateillä ja talvipyöräilyssä. Paino 10,4 kg. GX Pro Ane -pyörässä on hiilikuituhaarukka sekä lujatekoinen alumiinirunko. Selle Italia -satula, 20-vaihteinen Shimano Tiagra -vaihteisto ja hydrauliset levyjarrut. Araya-vanteet ja Schwalben renkaat takaavat vauhtia ja rullaavuutta sekä erinomaisen pidon. Kevyt ja lujatekoinen sorakiitäjä haastavammalle alustalle sekä lumelle. Tuotetiedot: - Runko: Alloy - Haarukka: Hiilikuitu - Ohjainlaakeri: FSA NO. 42/ACB ORBIT C40-ACB - Ohjaustanko: White Alloy - Tankotupit: Velo VLT-019D2-H - Ohjainkannatin: Zoom TDS-RD701-8FOV Alloy - Satulatolppa: 27,2 x 350 mm White Alloy - Satula: Selle Italia X3 - Vaihteita: 2 x 10 - Vaihdevivut: Integrated with brake - Etuvaihtaja: Shimano Tiagra - Takavaihtaja: Shimano Tiagra - Jarrut: Shimano RS-405 - Jarrukahvat: Shimano ST-405 - Takapakka: Shimano Tiagra CS-HG500-10, 11-28T - Ketju: KMC X-10 - Keskiölaakeri: Integrated - Keskiö: Shimano Tiagra - Rengaskoko: 28’’ - Vanteet: Araya SA-730 Double-wall - Navat: Joytech D041DSE Rear D142DSE - Pinnat: 15G Stainless - Brass nipples - Renkaat: Schwalbe G-One 700x40C Hintapyyntö: 650€ Paikkakunta: Nurmijärvi Yhteydenottotapa: puhelin 0505269950 /s.posti [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään