Samuli Tyni Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 (muokattu) Kuvaus: Vähän käytetty Bianchi Via Nirone Alu Carbon Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 58 Hintapyyntö: 500 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Tampere Yhteydenottotapa: sähköposti Myydään kuvan Bianchi Via Nirone. Olen ostanut sen Suomen Urheilupyörästä Tampereelta muistaakseni vuonna 2005. Etuhaarukka on hiilikuitua. Osat ovat Cambagnole Veloce. Etujarru on vaihdettu johonkin Shimanon kohtuu hyvään osaan. Kilometrejä ei ole tullut paljoa. Arvioni on noin 5000 km. Pyörä on ollut vuosikausia käyttämättömänä varastossa. Fillari on hyvässä kunnossa ja mainio väline esimerkiksi kunto- tai työmatka-ajoon. Rungon koko on oma arvioni. Itse olen 188 cm pitkä. Muokattu: 7. Huhtikuuta, 2019, käyttäjä: Samuli Tyni Kuvien lisäys
Nopeapyöräilijä Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Moikka! Onko pyörässä naarmuja/mitään halkeamia yhtään vai onko virheettömässä kunnossa? Katselin, että pyörä alkaa olemaan 15vuotta vanha, niin ensimmäistä maantiepyörää olen hankkimassa, niin mitenköhän vaikuttaa pyörän rullattavuuteen yms.? Itse olen 185cm, olisikohan sopivan kokoinen minulle?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään