stenu Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2013 Kaksi tarpeettomaksi jäänyttä keulaa joutaa kiertoon. Uudempi (valkoinen) on 2010-mallinen F100 RLC, lukituksella sekä paluu- ja sisäänvaimennuksen säädöillä. 100-millinen Fox on ollut mulla vaihteellisessa maastureissa, jolla ei juurikaan ole tullut ajettua, kun sinkulatouhut ovat kiinnostaneet enemmän. On siis siistissä ja uudenveroisesti toimivassa kunnossa. Tuoreet öljyt sisällä. Toisessa liukuputkessa on pienen pieni naarmu, mutta siitä ei ole ollut mitään haittaa keulan toiminnan kannalta. Kaulaputki 17 cm. Post Mount -jarrukiinnike. Hinta: 250 € (MYYTY) Vanhempi (hopeinen) on 2007-mallinen F80 RL, lukituksella ja paluuvaimennuksen säädöllä. Ostin Saksan ebaystä sinkulaan joustokeulaksi, mutta olen ajanut vain jäykällä. Ei siis ole ollut minulla käytössä. Vaikuttaa olevan kaikin puolin kunnossa, ilmat ja öljyt pysyy sisällä ja toimii herkästi. Kaulaputki 19 cm. IS-jarrukiinnike. Hinta: 150 € (MYYTY) Molemmat nähtävissä Länsi-Helsingissä. (Myös kuvan Konan tanko (670 mm) + stemmi (100 mm) -yhdistelmä on myynnissä, hinta yht. 10 €) Myyjä: Mikko Sten, mikko(miukumauku)helsinginkatse(piste)fi tai nolviisnol-5693042
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään