Kar Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 (muokattu) Kuvaus: Edullinen maantiepyöräpaketti, johon kuuluu lisäksi pidempi stemmi, pumppu, renkaanvaihtosarja ja lukkopolkimiin sopivat Adidas-merkkiset kengät (koko 41) Rungon koko (lisää myös otsikkoon): runko 48 cm Hintapyyntö: 450 e Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Jyväskylä Yhteydenottotapa: 040-7087408 Muokattu: 3. Huhtikuuta, 2019, käyttäjä: Kar Myyty
Jossutii Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Moikka! Minkä pituinen ihminen tällä PN polkenut?
Kar Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Olen 168 cm ja minulle löytyi mukava ajoasento. Pitemmällä stemmillä ajajan pituus voi olla varmaan kymmenkunta senttiä pidempi. Ikäväkseni joudun terveydellisistä syistä luopumaan tästä kaunottaresta.
Jossutii Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2019 Voi ollaan saman pituisia (mutta mulle ehdotettiin 50cm liikkeessä - liekö 2cm niin väliä) ja tämä olisi hyvän kuuloinen mutta pk-seudulta asti en voi lähteä hakemaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään