myllja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2019 (muokattu) *Varattu* Huhtikuussa 2018 Jyväskylän Ride Cycle Storesta ostettu Fuel EX 9.8, jota on paranneltu SRAM X01 Eagle -vaihteistosarjalla. Fuelilla on ajettu vasta 300 km (10 lenkkiä viime kesänä), joten pyörän kunto lähes uutta vastaava. Ei ole kaadettu / pannutettu kertaakaan. Fuel on tehokas poljettava maastossa sekä siirtymäetapeilla. Etu-ja takajousituksen lukitus pelittää nousuissa erinomaisesti, eikä pyörä notku putkelta poljettaessa. Vuoden 2018 Fillari-lehden numerossa 1. on kattava kuvaus Fuel EX 9.8:sta ja vertailussa kuuteen muuhun koeajettuun pyörään vei Fuel voiton. Runkoa ja takahaarukkaa on suojattu ennen ensimmäistäkään ajoa läpinäkyvällä Gorilla teipillä sekä Marshguardin Slappertape:lla. Takahaarukassa on lisäksi Marshguardin Mudguard -lokasuoja, jonka kiinnityksissä takahaarukkaan on huolehdittu, ettei jälkiä syntyisi. Rungon koko on 19,5" ja valmistajan kokotaulukon mukaan sopiva 177 - 188 cm pituiselle. Itse olen 186 cm. Runko: Päärunko ja takahaarukan yläputket OCLV Mountain -hiilikuitua, takahaarukan alaputket alumiinia, ABP-järjestelmä, Boost148, ohjainputken Knock Block -pysäytin, Full Floater, EVO Link, kartioitu E2-emäputki, Mino Link, sisäinen Control Freak -vaijerireititys, Carbon Armor -suojus, PF92-keskiö, ISCG 05 -kiinnitys, G2-geometria, jousto 130 mm Etujousitus: Fox Performance 34 Float -haarukka, 3-asentoinen GRIP-vaimennin, kartioitu E2-ohjainputki, G2-geometria 51 mm:n offsetilla, Boost110, jousto 130 mm Takajousitus:Fox Performance Float EVOL RE:aktiv, 3-asentoinen iskunvaimennin, hienosäädetty Trekin Suspension Lab -jousituslaboratoriossa, 210x52,5 mm Kiekot: Bontrager Line Elite 30, tubeless valmiit, 108T Rapid Drive, Boost110-etunapa, Boost148-takanapa Renkaat: Schwalbe Nobby Nic, 29" x 2.35" (sisureilla) Jarrut: SRAM Guide RS, 200/180mm Vaihtaja: SRAM X01 Eagle, 12 vaihdetta Takavaihtaja: SRAM X01 Eagle Kammet: SRAM X01 32T, hiilikuitua, SRAM:in crank boot:sit suojana Keskiö: PF92 Rataspakka: SRAM X01 Eagle, 10-50, 12 vaihdetta Ketju: SRAM X01 Eagle Satula: Bontrager Arvada, leveys 148mm Satulatolppa: Bontrager Drop Line, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, 150 mm Ohjaustanko: Bontrager Line Pro, OCLV-hiilikuitua, 35 mm, nousu 15 mm, leveys 750 mm Kädensijat: Bontrager Race Lite, lukittuvat Ohjainkannatin: Bontrager Line Pro, Knock Block, 35 mm, 0 astetta, pituus 60 mm Ohjainlaakeri: Knock Block, integroitu, suljetut kasettilaakerit, 1 1/8":n yläosa, 1.5":n alaosa Paino: alle 13 kg (sisureilla) Väri: Matte Gunmetal/Gloss Black Pyörän mukana ei tule polkimia. Koeajoa varten löytyy flätti-polkimet. Uuden Fuel EX 9.8 (29) -version ovh GX Eagle -vaihteistosarjalla on 4999€. SRAM X01 Eaglen -vaihteistosarjan nykyhinta hinta on +1000€, joten tämän yksilön hinta/laatusuhde on kunnossa. Hinta: - € Sijainti: Jyväskylä Puhelin: Sähköposti: Muokattu: 27. Syyskuuta, 2020, käyttäjä: myllja Lisätty maininta varauksesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään