Paalu Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2013 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2013 Myynnissä nyt otsikon mukainen Focus. Ostettu syksyllä Intersportista, joten takuutakin on vielä jäljellä.Specification Frame Focus MTB Sport Pro Alloy double butted Fork RST Blaze RL 100mm Tires Continental X-King 2.2 Brakes Tektro Auriga Pro Hydraulic Brake lever Shimano SLX Handlebar Concept EX, MTB, Alloy, black, 620, OS Stem Concept EX, ahead, black/red Seatpost Concept EX, alloy, black/red Saddle Concept( http://www.focus-bikes.com/int/en/bikes/bikes-2012/category/mtb-hardtail-6/subcategory/sport-10/model/black-raider-10-5.html )Hyvä polkupyörä, jolla pääsee töihin tai kouluun metsäreittiäkin. Keula vaatii puslien vaihdon, jämäkkyys katosi pakkaseen, niinkuin näissä rock shockeissa on tapana.Keulan saa tangossa olevasta potikasta lukittua lähes joustamattomaksi, jotennkyllähän tällä silti ajelee, ennen remonttiakin. Huolto ei tule olemaan kovinkaan kallis, luokkaa 60-80€Pyörään on ostettu seisontatuki ja spiraalilukko. Tosihyvä fillari käyttistä etsivälle, itse siirryn Downhilliin ja tarvitsen tätäkin jämäkämmän laitoksen kestämään kaatuiluni.HP: 750€ / tarjous. Jyväskylään voi tulla katsomaan ja pumppailemaanOlli Paalanen 0440821011
Paalu Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2013 Tiesin, että jotai unohtu. Runko kokoa XL. Itse 185cm ja on kyllä passeli
Paalu Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2013 Aihe ylös, hinta alas. 600€
valtsu Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 En harrasta muiden myyntitopikkien suolausta, mutta keulahan ei ole merkiltään Rock Shox, vaan RST. Puslien vaihdolla ei tuota jäykkyysongelmaa voi korjata, sillä se on alemman hintaluokan keuloissa ominaisuus koska niissä käytetään usein vaimennuspuolella elastomeeria.
lehja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Nyt jäi vähä epäselväksi, onko tuo keula siis jotenkin rikki, vai sen pelkkä ominaisuus pakkasilla -> ja kesällä vastaavaa ongelmaa ei tule olemaan? Löytyykö jostain keskusta-alueelta, vai mistäpäin Jyväskylää?
valtsu Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Ominaisuus pakkasella. Lämpötilojen ollessa plussan puolella vaimennuspuolen pitäisi toimia normaalisti.
Paalu Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Valtsulle iso kiitos oikaisusta. Itse sain fillarihuollossa infoa, että pakkanen tappaa puslat näistä keuloista ja vaihtoon menisivät.Eli puhutaankin ominaisuudesta, ei viasta. Tosiaan säilytän pyörää sisällä (olohuoneessa ) ja tuota velttoutta ei lämpimässä ole ! Aina parempi näin.Pyörä löytyy Halssilasta. Vartissa sen ajan keskustaan, jos tarvis. Ensi Perjantaina olen ens kerran Jyväskylässä.Sitä ennen tosiaan :0440821011 -.O.Paalanen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään