ranzi Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2019 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2019 Ostetaan 26" täysjousto enduro-tyyppiseen ajoon ja alamäkeen. Joustoa saisi takapäässä olla vähintään 140 mm kohtuullisen loivalla keulakulmalla. Myös alamäkipyörää voi tarjoilla, mutta enduro on kuitenkin ensisijainen vaihtoehto. Kuskilla mittaa 170 cm, joten S-M pyörästä riippuen. Budjetti noin 900 €, riippuen pyörästä. Paikkakunta: Tre Yhteydenottotapa: Yv
kotz Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2019 Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 2019 Minulta löytyis tuo 2013 Kona Process. Löytyy täältä foorumilta ilmotus missä lisäinfot.
timmy Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2019 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2019 Moikka! Mulla olis useamman vuoden ajamatta ollut Spessun Enduro Expert 2006. Voimansiirto uusittu joitain vuosia sitten 1x10:iin , jonka jälkeen ajettu todella vähän. Iskarit huollettu viime kesän lopussa Fillariosassa myyntiä varten. Oon itse 171 pitkä eli osuis juuri. Hp 400€. Pyörä Espoossa. Tästä sais erittäin vähillä kilsoilla loistavan pyörän, jonka geometria on edelleen ihan validi.
Recommended Posts