MTBEST Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2019 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2019 Kuvaus: Uudenveroinen huippu fatbike turhana myyntiin, koska itsellä ei tule enää juurikaan ajeltua pyörällä. Kaikki osat alkuperäisiä sekä hyväkuntoisia. Pyörästä pidetty hyvää huolta ja pikku huoltotöitä tehty aina jos on tarvinut tehdä. Valitettavasti muut kuvat ovat kai kooltaan liian suuria tähän lisätäkseni, joten mielelläni lähetän lisää kuvia esim. sähköpostin tms kautta. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 15,5" Hintapyyntö: 600e Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Oulu Yhteydenottotapa: YV tai viestillä (0451675815)
JJT Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2019 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2019 Olkaahan tarkkana kyseisen myyjän kanssa! Minulla on tästä pyörästä kaupat hänen kanssaan sovittuna. Halusi kuitenkin rahat jollekin muulle kuin omalle tililleen(äitinsä kuulemma). Homma alkoi epäilyttämään, joten pyysin äidin puhelinnumeroa, jotta voin varmistaa asian. Tämän jälkeen ei herra ole enää vastannut mihinkään tiedusteluihin. Ps. Koska raha ei ole vielä vaihtanut omistajaa en halua mustamaalata ketään syyttä suotta. Ihmettelen vain todella outoa tapaa hoitaa kauppoja! Jos siis todistat pyörän kuuluvan sinulle olen sen edelleen valmis ostamaan ja poistamaan negatiiviset palautteet sinusta.
Janos86 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2019 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2019 Minulle olisi pyörän myynyt ja kuittikin kuulemma löytyy hänen äitinsä luota, en ikinä sitä kuitenkaan saanut. Tarjosi jo pari viikkoa siten pyörää tekstiviestillä mutta eri numerosta kuin nyt ja tuolloin se oli prepaid
MTBEST Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Johtuu ihan täysin siitä että yksi herra samalta paikkakunnalta tuli käteisellä pyörän ostamaan. Ensiijaisesti teen f2f kaupat koska nopein ja helpoin kaupantekotapa. Pahoitteluni teille joille en asiasta ilmoittanut että kaupat olin tehnyt jo. Toivoisin tuon negatiivisen palautteen sinun ottavan poissa. Minun mokani että en kaikkiin yhteydenottoihin vastannut enään kun pyörä oli myyty.
JJT Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Jos tili- ja osoitetiedot on jo vaihdettu niin kyllä kaupat on siinä vaiheessa lyöty lukkoon. Olisin yhtä hyvin voinut painaa enteriä ja rahat olisivat olleet tililläsi. Kannattaa todellakin suosia vain f2f kauppoja ja varmistaa tavaran alkuperä kun asioi kanssasi.
Virkku Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2019 Kai siihen jokin syy on että haluaa rahat toisen henkilön tilille? Ulosotto imasee omalta?
MTBEST Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2019 Juuri kuten virkku ylempänä mainitsikin, ulosotto perii osansa. Enempää en tästä jaksa enää jauhaa sillä pyörä on myyty jo ja elämä jatkuu. Olkoot sitten tuo negatiivinen palaute minulla, eiköhän äskeinen asiakas jolle möin cuben, niin laita positiivista puolestaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään