Perttuli Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2018 Kuvaus: Myynnissä huikea pyörä, jolle ei itsellä käyttöä. Pyörä otettu käyttöön edellisen omistajan mukaan 2012. Ollut hänellä melko vähäisellä käytöllä ja itse olen pyörällä ajanut 5 päivää ruotsissa 2 vuoden aikana yhteensä eli pyörä on yleisilmeeltään siisti. Pyörässä on huippuosat ja toimii moitteettomasti. 27.1.2019 vaihdettu vaihtajan vaijeri ja laitettu uudet jarrupalat. Olen itse 184cm pitkä ja M koko ollut mäessä itselle hyvä ja ketterä. Alla listaus osista. Keula: Fox 40 RC2 FIT Stage 3 Takaiskari: Fox RC4 Jarrut: Shimano Saint Vaihteet: Shimano Saint Kammet: Shimano Saint Kiekot: Mavic Deetracks Satula: SDG I-Fly Tolppa: SDG I-Beam Eturatas: Renthal Ohjuri: e13 LG1 Takaratas: XTR Ohjainkannatin: Spank Spike Director Tanko: Chromag OSX Fubar 760 mm (kuvissa eri tanko, joka ei tule mukaan) Renkaat: Maxxis High Roller II Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 26 " Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, Arabianranta Kuvia laittelen kiinnostuneille. Tästä huippupyörä huippuosilla pilkkahintaan! Hintapyyntö: 1250 euroa Yhteydenottotapa: o41 514 92 93 tai p_koskenranta at hotmail piste com tai privaviesti
Perttuli Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2019 Se olis uppia taas.
Perttuli Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2019 Se olisi uppauksen paikka tuoreella kuvalla, JEAAAAAAAH BOIIIIIIII! Lisää kuvia privalla, kun tänne ei mahdu laadukkaita kuvia enempää.
Perttuli Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2019 Uppia! Uusi pyörä saatu joten tämä nyt täysin ylimääräinen.
Perttuli Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2019 Vielä löytyy, tervetuloa kaupoille!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään