Salen Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2018 Myydään todella siisti ja hyväkuntoinen Canyon Grand Canyon CF 6.9 hiilikuiturunkoinen maastopyörä vuosimallia 2016. Ensimmäiseltä omistajalta, kilometrejä kertynyt alle 1000km, huollettu hyvin. Pyörä tällä hetkellä 1X voimansiirrolla. Osalista: Runko Canyon Grand Canyon CF 29 Etuhaarukka Fox Performance 32 Float 29 100 Fit4 Remote Ohjainlaakeri Cane Creek 40 Takavaihtaja Shimano Deore XT Shadow Plus 11s Etuvaihtaja Shimano Deore XT 11s, (poistettu, mukaan) Vaihdevivut Shimano Deore XT 11s, (etuvaihtajan vipu mukaan) Jarrut Shimano Deore XT Takapakka Shimano Deore XT Vanteet DT SWISS X 1700 Renkaat Maxxis Ikon, 2,35" litkutettuna Kampisarja Shimano Deore XT Eturatas AbsoluteBLACK 32T ovaali (28/32 mukaan) Ketju Shimano CN-HG701 Keskiölaakeri Shimano PressFit Ohjainkannatin Kore Ohjaustanko Iridium Kädensijat Sram Satula Iridium Satulatolppa Iridium SPD polkimet Rungon koko : L Rengaskoko : 29 Paikkakunta : Nokia Hintapyyntö: 1100€ Yhteydenottotapa: [email protected] / 044 4166 596
Buipero Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2018 Oletko itse minkäpituinen kuski? Itseltä löytyy vartta 187cm verran, eli liekö jo liian pieni kulkupeli itselle?
Henri Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2018 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2018 3 tuntia sitten, Buipero kirjoitti: Oletko itse minkäpituinen kuski? Itseltä löytyy vartta 187cm verran, eli liekö jo liian pieni kulkupeli itselle? En ole myyjä, mutta mulla on itsellä vastaava runko (koko L) ja pituutta 186 cm ja inseam 90 cm. Riippuu tietty kuskin mittasuhteista, mutta mulle istuu ainakin vielä hyvin. Mielestäni alan itse olla ylärajoilla, joten kokeilemalla selviää ;-)
Salen Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2018 Joo sori meni jo kaupan. Kuitenkin sen verran infoa että 182cm mulla pituutta ja 89 inseam. Itsestä tuntui pyörä pienelle ja 130mm stemmi oli ainut jolla löytyi päänsärytön ajoasento. Itse en kuvittelisi että yhtään pidempi pystyisi tuolla ajamaan mutta ollaan me ihmiset siten näemmä aika erilaisia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään