jouniu Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2018 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2018 Kuvaus: Uusi ja käyttämätön, vanteessa ei sitten ollukkaan XD vaparatas.. Hintapyyntö: 80e+pk Paikkakunta: Kangasala Yhteydenottotapa: yv tai jouni.u ( a) gmail. com
mikkosalo Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2018 Moi, Vieläkö kasetti on myytävänä? Tuleeko kasetin mukana kiristys mutteri? Hommasin kiekkosetin ja siinä oli XD-vapaaratas, kun aiemmin minulla oli shimanon 11 xt. Eipä sitten käynyt minun pakka. T. Mikko 0400-699 851
anttif79 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2018 22 tuntia sitten, mikkosalo kirjoitti: Moi, Vieläkö kasetti on myytävänä? Tuleeko kasetin mukana kiristys mutteri? Hommasin kiekkosetin ja siinä oli XD-vapaaratas, kun aiemmin minulla oli shimanon 11 xt. Eipä sitten käynyt minun pakka. T. Mikko 0400-699 851 Ei tarvii muttereita. Kierre on pakassa.
Peke1989 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2018 Jos tämä ei ole mennyt 14 päivä mennessä voisin noutaa sen pois kuleksimasta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään