Okw Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2018 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2018 (muokattu) Kuvaus: 2008 vuoden Felt Ethic johon päivitetty parempaa osaa. Takavanne: Sun Rims Black Box 48h, Prism napa ja 13t Odyssey vapaaratas Jarru: Odyssey Evolver + Tech77 kahva Kammet: 3pcs ontot CrMokammet + alumiininen ratas (jonka merkin logoa en juuri nyt muista/tunnista...) Polkimet: PlanetX Stemmi: Eastern Bikes toploader Ohjaustanko: Stolen Satula: Eastern Bikes Hintapyyntö: 200€ 180€ 160€ 140€ myyty Paikkakunta: Helsinki / 00xxx Yhteydenottotapa: PM / 050 xxx xxxx (WhatsApp / Telegram / Puh. / SMS) Muokattu: 1. Toukokuuta, 2019, käyttäjä: Okw Myyty
sami74 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2018 Moi. Minkä kokoiselle kuskille tämä sopii??
Okw Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2018 Moi, Pahoittelut vastauksen viipymisestä. En huomannut seurata ketjua joulun alla. Ethicistä ei tainut olla kuin yksi koko. Nopean googlettelun perusteella TT:n mitta on 20". Käytännössä siis ihan täyskasvuisten koko. Itse olen (ja olin) 187 cm, ja koko on niin sopiva kuin temppupyörä voi minun mittaiselle olla. Jos jotain mittoja pitää sanoa, niin heittäisin hatusta 165 cm tai enemmän. Junioreille ehkä vähän liian raskasta tekoa.
Okw Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2019 Edelleen myymättä. Hintaa alennettu. Kevät lähestyy.
Okw Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Hintaa alennettu. Kevät entistä lähempänä. Kadutkin enimmäkseen lakaistu.
Okw Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2019 Kesä lähestyy. Hintapyyntö alenee.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään