Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Kehitysehdotukset

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Oon aikasemminkin valittanut hausta, mutta nyt täytyy sanoa että toimii huonommin kuin koskaan. Vai teenkö jotain väärin? Haen vaikka keuloista hakusanalla "Pike", alkaa näyttää vaan jotain 4-5 vuotta vanhoja ilmoituksia. Selaan ilmoituksia manuaalisesti niin tyyliin ekan sivun lopusta löytyy muutama päivä vanha ilmoitus jonka otsikossa sana "Pike". Mahdotonta löytää mitään, kun musta tuntuu että oon joskus ihan kohtuullisesti onnistunut suodattamaan halutun kaltaisia ilmoituksia. 

Kirjoitettu
29 minuuttia sitten, grills kirjoitti:

Oon aikasemminkin valittanut hausta, mutta nyt täytyy sanoa että toimii huonommin kuin koskaan. Vai teenkö jotain väärin? Haen vaikka keuloista hakusanalla "Pike", alkaa näyttää vaan jotain 4-5 vuotta vanhoja ilmoituksia. Selaan ilmoituksia manuaalisesti niin tyyliin ekan sivun lopusta löytyy muutama päivä vanha ilmoitus jonka otsikossa sana "Pike". Mahdotonta löytää mitään, kun musta tuntuu että oon joskus ihan kohtuullisesti onnistunut suodattamaan halutun kaltaisia ilmoituksia. 

https://www.fillaritori.com/classifiedtopics/

image.png

Mielestäni toimii ok.

Luultavasti haet suoraa osastolta "Merkityksellisyys" päällä. Tuota roskaa ei saa pois käytöstä.

image.png

• 2 months later...
Kirjoitettu
11 minuuttia sitten, hannupekka kirjoitti:

Pahoittelut jos on mainittu jo, mutta kuvakarusellin edellinen/seuraava -navigaationuolissa on vähän turhan pieni padding, ainakin mobiilissa. Aika usein tulee avattua kuva isompana edellisen/seuraavan sijaan kun napauttaa nuolesta millinkin ohi.

Taisi olla joskus aikaa sitten puhetta. Näyttää olevan kehitystä tulossa seuraavassa versiossa.

EsimerkkI:

https://invisioncommunity.com/forums/topic/436828-dreadnought-theme-support-topic/#findComment-2686490

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...