tirsintarsi Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 3 hours ago, tipi3 said: Onko vain minulla? siirtyy ”telia”n? sivulle ja ei pääse takaisin ollenkaan, tämä on ainoa sivusto jossa käynyt niin. Luurista siis käyttäessä. Minulla kyllä hyppii sen verran sivu, että olen saattanut jotain mainosta koskeakkin, hyppimisellä meinaan sitä, olen avaamassa voimansiirtoa ja juuri kun sormeni koskee näyttöä, alla onkin vaikka kiekot. Toisaalta olen jo voittanut parilla tontulla elektroniikkaa, pitäisi kait maksaa joku muodollisuus Muutaman kerran tänä iltana tehnyt ihan tietokoneella (Chromella selaten) varmasti mainoksia klikkaamatta...
MissVitus Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2019 Tätä tekee minulla puhelimella varsin säännöllisesti myös, aivan randomisti selaamalla, ja vain Fillaritorilla
Sulo Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2019 Joo, ja tekee myös ympäri intternettejä. Koittanu blokkailla aina kun tulee vastaan, mutta osoite vaihtuu tai ei muuten vain tehoa.
0802905 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Monet poistavat myynti-ilmoituksistaan hintatiedot, tuotteen myytyä.Toivoisin että myydyistä tuotteista jäisi hintatiedot näkyville. Silloin hintavertailu olisi helpompaa niin myyjälle kuin ostajalle. Esimerkiksi pakollisten tietojen muokkaamisen ilmoituksen jätettämisen jälkeen voisi lukita. Muutenhan tämä on mahtava alusta myymiseen ja ostamiseen.
Sulo Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2019 1 tunti sitten, 0802905 kirjoitti: Esimerkiksi pakollisten tietojen muokkaamisen ilmoituksen jätettämisen jälkeen voisi lukita. Mahdotonta, muokkaaminen pitäisi tällöin estää kokonaan.
dras Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2019 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2019 Suosittelisin kans lisäämään sääntöihin, että hintaa / tietoja ei myyntilangoista muokattaisi / poistettaisi. Todella ärsyttävää kun ei pysty vertailemaan hintoja / näkemään mitä on varsinaisesti edes myyty.
Sulo Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2019 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2019 Säännöt pitkästi . . 6. Kun kaupat on tehty, lisää viestin otsikkoon MYYTY/OSTETTU/VAIHDETTU. Jos mahdollista, älä poista otsikkoa tai ilmoituksen sisältöä. Älä myöskään lisää uutta viestiä ketjun loppuun, jossa kerrot tuotteen olevan esim. myyty. Periaate on, että jokainen saa poistaa itse luomaansa sisältöä. Ei kannusteta, mutta ei myöskään rankaista.
Yatzki Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2019 On 10/5/2019 at 9:17 AM, Sulo said: Säännöt pitkästi . . 6. Kun kaupat on tehty, lisää viestin otsikkoon MYYTY/OSTETTU/VAIHDETTU. Jos mahdollista, älä poista otsikkoa tai ilmoituksen sisältöä. Älä myöskään lisää uutta viestiä ketjun loppuun, jossa kerrot tuotteen olevan esim. myyty. Periaate on, että jokainen saa poistaa itse luomaansa sisältöä. Ei kannusteta, mutta ei myöskään rankaista. Auttaiskohan yhtään asiaa jos säännöt olisi stickynä jokasen alifoorumin ylimpänä postauksena?
Sulo Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2019 On 4.6.2019 at 08.41, MikaK kirjoitti: Palautetta antaessa kohdan "myyjä" rastittaminen tuottaa lopulliseen palautteeseen tekstin " vaihtaja". No big deal, mutta tiedoksi nyt kuitenkin. Tämä lopultakin korjattu.
Martti r Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2020 Tuolla oman profiilin asetuksissa on kohta "RECENT PROFILE VISITORS" Nyt minulla ei viimaikaisia kävijöitä näy, kohdassa lukee "The recent visitors block is disabled " Eikö tuon viimeaikaisten kävijöiden blokkauksen pitäisi olla tässä tilanteessa olla enabled eikä disabled?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään