todeveni Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2017 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2017 1 hour ago, Tuoppi83 said: Tuolta löytyy: http://www.fillaritori.com/notifications/options/ Loistoa. Kiitos!
tipi3 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Viikon välein uppaus on hyvä. Mutta mites jos on kiire myydä ja myyjä on valmis pudottamaan hintaa, vaikka 10% uppaus? Niinkuin yv foorumilla
Sulo Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 1 tunti sitten, tipi3 kirjoitti: Mutta mites jos on kiire myydä ja myyjä on valmis pudottamaan hintaa, vaikka 10% uppaus? Niinkuin yv foorumilla Vaatisi lisäosalta hyvin paljon enemmän. Valmista ei ole, osaisipa itse tehdä.. Asiasta toiseen. Olen miettinyt, jos ilmoitukset pitäisi tehdä lomakkeella. Kaikki tiedot tulisivat varmasti syötettyä ja mahdollisesti olennaisimmat saataisiin lisättyä automaattisesti otsikkoon. Tällä hetkellä asiaa hoitavat esitäytetyt viestikentät, mutta ei ehkä paras ratkaisu.. Mitäpä mieltä?
sepe84 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Ilmoitusten laatu mielestäni aivan hyvä jo nyt (poikkeuksia on aina systeemistä riippumatta) ja prosessi sopivan kevyt, miksi siis turhaan monimutkaistaa ilmoitusten laittoa... - Mikko / 050-4120453
oct Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2017 On 21/10/2017 at 2:00 PM, Sulo said: Olen miettinyt, jos ilmoitukset pitäisi tehdä lomakkeella. Kaikki tiedot tulisivat varmasti syötettyä ja mahdollisesti olennaisimmat saataisiin lisättyä automaattisesti otsikkoon. Tällä hetkellä asiaa hoitavat esitäytetyt viestikentät, mutta ei ehkä paras ratkaisu.. Mitäpä mieltä? Kannatan. Pidät simppelinä, niin homma bueno. Paikkakunta, hintapyyntö, kunto, yhteydenottotapa ja niiden lisäksi iso tekstikenttä vapaammalle kuvaukselle, kuville ym. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Felttimies Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kannatan.. ainakin kannattaa kokeilla. Suunnan huomaa kyllä nopeasti ja palautettakin varmaan tulee.
Felttimies Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Laitetaas tänne, en kehtaa uutta topikkia tehä asiasta. Täällä fillaritorin puolella kun on myös tämä "keskustelu" osio, eikö kannattas liittää toi fillarikeskustelu.com ja sen sisältö jo pikkuhiljaa tähä foorumiin, turhaa toinen foorumi keskustelulle, lisäks toinen tili koska sinne ei käy sama tili kuin täällä.. Jos kerta täälläkin on keskustelu osio niin miksi ei sit noi projektit/harjottelu... jne. voi olla tän keskustelu osion alla. aktiivisuus kuitenkin fillarikeskustelu.com foorumilla pientä, mitä sitä oon seurannu satunnaisesti. Ite en sitä käytä juurikaan syystä että en jaksa olla jatkuvasti sinne kirjautumassa, tää sivusto on kuiteki kokoaja jokaisessa selaimessa yhtenä välilehtenä auki ku tulee ilmotuksia seurattua ku niitä uusia postauksia jatkuvasti tulee.
Felttimies Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 20 minuuttia sitten, Sulo kirjoitti: Ainii tämä... Pitää laittaa itelle muistutus ettei asiasta enää mainitse..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään