Hilo Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Viestin alalaidasta "Muokkaa" ja sen jälkeen alla olevasta nappulasta "Käytä laajaa editoria". Samaan tapaan voi viestin otsikoon myös lisätä MYYTY/OSTETTU/VAIHDETTU. Kiitos! Empä tajunnut laajaa editoria.
lasseleinonen Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Paljon näkyy palstalla xtr yms muuta 3 kirjaimista osaa myynnissä ja keskusteluissa. valitettavasti hakua ei voi hyödyntää näissä tapauksissa; "Yksi tai useampi hakusanoista olivat alle 4 merkkiä tai käytit sanoja, jotka eivät ole sallittua, kuten 'html', 'img' jne. Tarkista pituus tai valitse toinen hakusana."Onko mahdollisesti to do listalla?
Administrator Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Paljon näkyy palstalla xtr yms muuta 3 kirjaimista osaa myynnissä ja keskusteluissa. valitettavasti hakua ei voi hyödyntää näissä tapauksissa; "Yksi tai useampi hakusanoista olivat alle 4 merkkiä tai käytit sanoja, jotka eivät ole sallittua, kuten 'html', 'img' jne. Tarkista pituus tai valitse toinen hakusana." Onko mahdollisesti to do listalla? Hyvä huomio, laskin kahteen merkkiin, niin johan alkoi XTR ja X0 löytymään.
Tassu Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Mites noi kellon asetukset? En löytäny/osannu. Mulla näyttää kaikki kellonajat AM-tyyliin eli esim. ilta-aika 22.22 näkyy 10.22. Adminin lainauksessa tuossa yllä näkyy kuitenkin olevan oikein.
Administrator Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2013 Mites noi kellon asetukset? En löytäny/osannu. Mulla näyttää kaikki kellonajat AM-tyyliin eli esim. ilta-aika 22.22 näkyy 10.22. Adminin lainauksessa tuossa yllä näkyy kuitenkin olevan oikein. Fiksattu, pitäisi olla ok.
dirtyrider Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2013 Mobiiliversio testissä.Plussaa: selkeydestä ja WP tyylisestä menusta, helppo käyttää kosketusnäytöllä. Suhteellisen nopealle vaikuttaa.Miinusta edelliseen alustaan:Lumian IE selaimella ei voi avata lukemattomien viestien listalta ilmoituksia uuteen välilehteen. Pitkä painallus ei tuo mitään menua. Jos klikkaa ilmoitusta, lukee viestin ja painaa Back-nappia, selain lataa listan uudelleen jolloin juuri luettu viesti katoaa uusien listalta. Ihan loogista joo, mutta jos haluaisi palata ko. ilmoitukseen, niin se on selattava foorumilta erikseen. Ja lisäksi sivun uudelleen lataaminen on hitaampaa kuin Back-napilla välilehdeltä palaaminen edelliselle. Edit: lisätutkintaa normiselaimella, luulen, että tämä on ainut rimpsu jota tulen tarvimaan, nuo muut "switchit" on omaan käyttöön aika turhia. Editoin tuon omiin selaimen suosikkeihin:www.fillaritori.com/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&period=lastvisit
Administrator Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2013 Mobiiliversio testissä.Plussaa: selkeydestä ja WP tyylisestä menusta, helppo käyttää kosketusnäytöllä. Suhteellisen nopealle vaikuttaa.Miinusta edelliseen alustaan:Lumian IE selaimella ei voi avata lukemattomien viestien listalta ilmoituksia uuteen välilehteen. Pitkä painallus ei tuo mitään menua. Jos klikkaa ilmoitusta, lukee viestin ja painaa Back-nappia, selain lataa listan uudelleen jolloin juuri luettu viesti katoaa uusien listalta. Ihan loogista joo, mutta jos haluaisi palata ko. ilmoitukseen, niin se on selattava foorumilta erikseen. Ja lisäksi sivun uudelleen lataaminen on hitaampaa kuin Back-napilla välilehdeltä palaaminen edelliselle.Edit: lisätutkintaa normiselaimella, luulen, että tämä on ainut rimpsu jota tulen tarvimaan, nuo muut "switchit" on omaan käyttöön aika turhia. Editoin tuon omiin selaimen suosikkeihin:www.fillaritori.com/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&period=lastvisitMielestäni myös oikein pätevä tuo mobiilipuoli.Valitettavasti en voi vaikuttaa mobiilipuolen käytettävyyteen millään tavalla, mutta hyvä, että löysit kiertotien, toivottavasti muutkin hyötyvät.
Administrator Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2013 Artikkeleiden ja blogien kirjoitusmahdollisuus lisätty!
Byaka Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2013 Minne ovat hävinneet nuo "merkkaa luetuksi" namiskat etusivulta, ja alakategorioista, esim. polkupyörät jne. löytyy nykyään vasta esim maantie ta maasto osioista, itse ainakin tuli käytettyä noita ja ikävä on vanhaa. Kehitysehdotus: Eikö tuosta "hintakeskustelu" kieletty säännöstä voisi luopua, esim. jos samaa tavaraa saa kaupasta halvemmalla niin ainakin itse ainakin olisin kiitollinen mikäli sen on joku kertonut jo ketjussa että sitä&tätä saa tuolta halvemmalla. Tämä siis vain minun mielipide, jotkut voivat tietenkin olla myös ehdottomasti sitä mieltä että sääntö on parhautta jne. ja jokaisella tietenkin oikeus mielipiteeseen, "onhan ne paskatkin mielipiteet mielipiteitä".....
Administrator Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2013 Minne ovat hävinneet nuo "merkkaa luetuksi" namiskat etusivulta, ja alakategorioista, esim. polkupyörät jne. löytyy nykyään vasta esim maantie ta maasto osioista, itse ainakin tuli käytettyä noita ja ikävä on vanhaa. Kehitysehdotus: Eikö tuosta "hintakeskustelu" kieletty säännöstä voisi luopua, esim. jos samaa tavaraa saa kaupasta halvemmalla niin ainakin itse ainakin olisin kiitollinen mikäli sen on joku kertonut jo ketjussa että sitä&tätä saa tuolta halvemmalla. Tämä siis vain minun mielipide, jotkut voivat tietenkin olla myös ehdottomasti sitä mieltä että sääntö on parhautta jne. ja jokaisella tietenkin oikeus mielipiteeseen, "onhan ne paskatkin mielipiteet mielipiteitä"..... Mainittu jo tässä ketjussa: Ihan sivuston alalaidassa on nappua "Merkitse yhteisö luetuksi". Hintapoliisit on parempi kieltää kokonaan, koska hinnoista huomauttelusta tahtoo tulla aina kärhämää. Ymmärrän kyllä kantasi, mutta oletan ostajilla olevan sen verran hintatietoa, ettei ainakaan pahoja ylilöyntejä tule. Ja ainahan pyytää saa... jne.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään