Sulo Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2015 Pyörien ja runkojen myyntiotsikoissa olisi hyvä näkyä aina rungon koko. Aika monesti tuo koko on jo mainittu otsikossa, mutta monesti se myös puuttuu. Merkintä säästäisi mukavasti aikaa kun selailee ilmoituksia läpi. Olisiko innostusta lisätä runkokoon maininta otsikossa myynti-ilmoituksia koskevaan ohjeistukseen? Ilmoituksen esitäytettyjä tietoja täydennetty.
Soihtu Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2015 En tiedä onko jo ehdotettu, mutta periaatteessa koskee tuota 6. sääntöä. Itse käytän myös tuota muropaketin foorumia ja siellä on todella hyvä vertailla hintoja, koska toteutuneet myyntihinnat jätetään ilmoituksiin. Täällä näin ei toimita, vaan sakki pyyhkii koko ilmoituksen pois.Tästähän on sekä ostajalle että myyjälle etua. Kumpikin tietää tavaran todellisen markkina-arvon helpommin, kun on muutkin kuin uudet tuotteet hinnoiteltu.
Sulo Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2015 En tiedä onko jo ehdotettu, mutta periaatteessa koskee tuota 6. sääntöä. Itse käytän myös tuota muropaketin foorumia ja siellä on todella hyvä vertailla hintoja, koska toteutuneet myyntihinnat jätetään ilmoituksiin. Täällä näin ei toimita, vaan sakki pyyhkii koko ilmoituksen pois.Tästähän on sekä ostajalle että myyjälle etua. Kumpikin tietää tavaran todellisen markkina-arvon helpommin, kun on muutkin kuin uudet tuotteet hinnoiteltu. Kolme viestiä ylöspäin samaa asiaa. Murossa oli hyvä verrata hintoja, kunnes alusta ja sen mukana haku pilattiin. Käyttäjät muutenkin automaattisiin tietojenkäsittelylaitteisiin kallellaan, joten tapojen ajaminen lävitse hieman helpompaa
mull dundane Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2015 Kiitos kehitysehdotuksesta, mutta ominaisuudet eivät tule poistumaan. Kaikkeen tottuu, kun hetken tuijottelee Mutta onko noille manituille ominaisuuksille oikeastaan koskaan käyttötarvetta? Tällaisenaan foorumi on aika sotkuisen näköinen. Esim. itse selailen harvakseltaan myyntikohteita, ja kirjaudun vain tarpeen vaatiessa. Siksi menee aina pieni hetki ihmetellessä, että mistä tänne oikeasti kirjaudutaan ja mistä päästään lähettämään privaviestiä. Siltä osin käytettävyydessä juuri olisi parantamisen varaa, ettei nimenomaan tarvitsisi tuijotella ja totutella.
Sulo Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2015 Voisit käyttää mobiiliteemaa selaimessa, niin yksinkertaistuu huomattavasti? Valinta löytyy vasemmasta alakulmasta.
mull dundane Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2015 Kappas, mobiiliteema näyttää ihan näppärältä. Kiitos vinkistä!
oct Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Voisiko alifoorumeille ja alialifoorumeille saada omat rss-syötteensä? Tämä on mahdollista Invisionissa. Jos vaikka jotkut haluavat lukea vain esim. etujousitettujen maastureiden aluetta... Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Sulo Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Toki, näköjään olivat jääneet aivan heitteille. Lisäsin 10 uutta, pelaako?
oct Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2015 Toki, näköjään olivat jääneet aivan heitteille. Lisäsin 10 uutta, pelaako? Hyvin pelaa, kiitos tästä! Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2015 Hei taas. Saisiko vielä rss-syötteen Voimansiirto-alueelle? Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään