mikko_ta Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2021 (muokattu) 1.4.2021 klo 14.26, dirtyrider kirjoitti: Eli nuo hp:t ei kerro mitään hintatasosta muille ostoa tai myyntiä harkitseville, vaan pitäisi nähdä toteutunut hinta, kuten Huuto.netissä, jotta oikea hintataso olisi selvillä. Eri mieltä kyllä tästä, kyllä pyyntihinnoista jonkunmoista osviittaa aina saa. 1.4.2021 klo 20.03, tirsintarsi kirjoitti: Itse olen tämän vuoksi joskus päivitellyt toteutuneet hinnat ilmoituksiin. Pieni vaiva itselle mutta auttaa muita hinnan määrityksessä. Tämä on kyllä erinomaista huomiointia itse olen pyrkinyt aina jättämään pyyntihinnan ilmoituksiin. Mutta kävi tässä mielessä että jos toinen käyttäjä käy quottaamassa alkuperäisestä viestistä pyyntihinnan, niin eikös se sinne jää kaikille näkyviin, jos kerran alkuperäistä viestiketjua ei voi poistaa, eikä postaajakaan voi poistella muiden käyttäjien viestejä? edit: jaahas oman viestin voi näköjään "piilottaa pysyvästi" joten eipä tuokaan auta Muokattu: 4. Huhtikuuta, 2021, käyttäjä: mikko_ta
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Ymmärrän täysin että tällaisella foorumilla pitää olla mainoksia kustannussyistä mutta tuo popup joka pitää kuitata joka kerran kun ensimmäistä ilmoitusta klikkaa on jo melko raivostuttava?
Sulo Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 21 minuuttia sitten, StevieRayVehkakoski kirjoitti: Ymmärrän täysin että tällaisella foorumilla pitää olla mainoksia kustannussyistä mutta tuo popup joka pitää kuitata joka kerran kun ensimmäistä ilmoitusta klikkaa on jo melko raivostuttava? Saisitko kuvankaappauksen tästä? En tiedä mistä kyse, eikä tuollaista pitäisi olla.
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Aa hyvä, laitan heti kun seuraavan kerran pomppaa silmille.
Sulo Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Olisiko nyt poissa? Google survonut näköjään automaattisesti käyttöön. @StevieRayVehkakoski
StevieRayVehkakoski Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2021 Ei ainakaan nyt ole enää pompannut silmille. Kiitos pikaisesta reagoinnista ja pahoittelut epäilyistä mainosten alhaisista tarkoitusperistä!
treplev Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2021 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2021 Voinko jotenkin filtteröidä sisältö-syötteestä "ostetaan"-ilmoitukset pois?
Pexidos Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2021 Noi Myydään, Ostetaan jne mustalla tekstillä ovat aivan hirveät lukea, valkoisella verrokkina ylhäällä paljon paremmat. Toivottavasti hiotaan kuntoon. t. värisokea
cobra Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2021 Olisko se oikean yläkulman valikko-näppäin nykyään jossain muualla, vai kokonaan poissa? Heikoilla ATK-taidoilla varustetulle nää muutokset on aina haasteita.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään