Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Kehitysehdotukset

Recommended Posts

Kirjoitettu
3 hours ago, tipi3 said:

Onko vain minulla?

siirtyy ”telia”n? sivulle ja ei pääse takaisin ollenkaan, tämä on ainoa sivusto jossa käynyt niin. 

Luurista siis käyttäessä. 

Minulla kyllä hyppii sen verran sivu, että olen saattanut jotain mainosta koskeakkin, hyppimisellä meinaan sitä, olen avaamassa voimansiirtoa ja juuri kun sormeni koskee näyttöä, alla onkin vaikka kiekot. 

Toisaalta olen jo voittanut parilla tontulla elektroniikkaa, pitäisi kait maksaa joku muodollisuus ;)

Muutaman kerran tänä iltana tehnyt ihan tietokoneella (Chromella selaten) varmasti mainoksia klikkaamatta...

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Monet poistavat myynti-ilmoituksistaan hintatiedot, tuotteen myytyä.Toivoisin että myydyistä tuotteista jäisi hintatiedot näkyville. Silloin hintavertailu olisi helpompaa niin myyjälle kuin ostajalle.  Esimerkiksi pakollisten tietojen muokkaamisen ilmoituksen jätettämisen jälkeen voisi lukita. 

Muutenhan tämä on mahtava alusta myymiseen ja ostamiseen.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Säännöt pitkästi

.

.

6. Kun kaupat on tehty, lisää viestin otsikkoon MYYTY/OSTETTU/VAIHDETTU. Jos mahdollista, älä poista otsikkoa tai ilmoituksen sisältöä. Älä myöskään lisää uutta viestiä ketjun loppuun, jossa kerrot tuotteen olevan esim. myyty.

Periaate on, että jokainen saa poistaa itse luomaansa sisältöä. Ei kannusteta, mutta ei myöskään rankaista.

• 1 month later...
Kirjoitettu
On 10/5/2019 at 9:17 AM, Sulo said:

Säännöt pitkästi

.

.

6. Kun kaupat on tehty, lisää viestin otsikkoon MYYTY/OSTETTU/VAIHDETTU. Jos mahdollista, älä poista otsikkoa tai ilmoituksen sisältöä. Älä myöskään lisää uutta viestiä ketjun loppuun, jossa kerrot tuotteen olevan esim. myyty.

Periaate on, että jokainen saa poistaa itse luomaansa sisältöä. Ei kannusteta, mutta ei myöskään rankaista.

Auttaiskohan yhtään asiaa jos säännöt olisi stickynä jokasen alifoorumin ylimpänä postauksena?

• 1 month later...
  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...