Sulo Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 On 1.4.2019 at 14.22, Sulo kirjoitti: Merkitse myydyksi -lisäosan kehitystyö on päättynyt, joten foorumialustan päivityksen yhteydessä siitä jouduttiin luopumaan. Tutkin mahdollisuuksia korvata ko. toiminto. Tällä hetkellä ilmoitukset voi merkata myydyksi/ostetuksi viestiä muokkaamalla. Älä lisää uutta viestiä ketjuun. Vaikea on löytää sopivaa ratkaisua, joten merkataan ilmoitukset myydyksi/ostetuksi perinteisesti muokkaamalla ilmoitusta, kunnes parempi ratkaisu löytyy. Käännöksiä ja ohjeita parannettu: https://www.fillaritori.com/ukkfaq.html/ Lisäksi lisätty toinen muokkausnappula viestiketjun yläosaan.
E.Mosuli Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2019 On menny seurusteluksi tuo myyntipalsta. Ihan kuin YV:T ei toimisi. Nyt rotia tähän hommaan. Pahimmalle hämmentäjille varoituksia!
HMK Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2019 Mistähän johtuu, että kun antaa palautetta ostajalle ja klikkaa siinä valikosta itse olleensa myyjänä, niin palautteeseen tulee teksti, että sen vastaanottaja on ollut "vaihtaja" ? Havaittu jo useamman palautteen kohdalla.
Sulo Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2019 8 tuntia sitten, HMK kirjoitti: Mistähän johtuu, että kun antaa palautetta ostajalle ja klikkaa siinä valikosta itse olleensa myyjänä, niin palautteeseen tulee teksti, että sen vastaanottaja on ollut "vaihtaja" ? Havaittu jo useamman palautteen kohdalla. Raportoitu kehittäjälle, odotellaan korjausta.
Tassu Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2019 Onks täällä jotkut profiilinvaihtoviikot menossa? (mustaa huumoria tjsp) Mut joo, onko mahdollista saada piilooon tuota ilmoitusta sisältö/discover -sivulla, kun joku on vaihtanut profiilin tai alkanut seuraamaan jotain ketjua? Ehkä olis mielekkäämpää, jos näkis vain aitoja myynti-ilmoja. Tämä juontaa siis siihen, että syöte ilmoittaa esim. 30 uudesta ilmosta ja sit 25 onkin profiilinvaihtoja.
Sulo Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2019 8 tuntia sitten, MikaK kirjoitti: Palautetta antaessa kohdan "myyjä" rastittaminen tuottaa lopulliseen palautteeseen tekstin " vaihtaja". No big deal, mutta tiedoksi nyt kuitenkin. The fix for this issue will be included in the next release. Kind Regards, Stuart Tulossa seuraavaan päivitykseen tuntemattomana ajankohtana.
Sulo Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2019 Hakukoneessa havaittu ongelma, tutkitaan.
Sulo Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2019 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2019 13 minuuttia sitten, Sulo kirjoitti: Hakukoneessa havaittu ongelma, tutkitaan. Korjattu.
tipi3 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2019 Onko vain minulla? siirtyy ”telia”n? sivulle ja ei pääse takaisin ollenkaan, tämä on ainoa sivusto jossa käynyt niin. Luurista siis käyttäessä. Minulla kyllä hyppii sen verran sivu, että olen saattanut jotain mainosta koskeakkin, hyppimisellä meinaan sitä, olen avaamassa voimansiirtoa ja juuri kun sormeni koskee näyttöä, alla onkin vaikka kiekot. Toisaalta olen jo voittanut parilla tontulla elektroniikkaa, pitäisi kait maksaa joku muodollisuus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään